اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد:

راه‌اندازی کمیته راستی‌آزمایی تحقق اشتغال در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از راه‌اندازی یک کمیته راستی‌آزمایی تحقق اشتغال در استان‌ خبر داد و از مدیران ارگان‌ها درخواست کرد با این کمیته همکاری کنند.

راه‌اندازی کمیته راستی‌آزمایی تحقق اشتغال در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد کارگروه اشتغال استان زنجان اظهار داشت: ارزیابی تحقق اشتغال مورد تعهد ارگان‌ها در کمیته راستی‌آزمایی به صورت شش ماهه انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: هدف از ایجاد کمیته راستی‌آزمایی در استان زنجان ارزیابی عملکرد استان قبل از ارائه عملکرد در بخش ایجاد اشتغال به مرکز است.
معاون‌برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی مختلف در کار گروه اشتغال استان زنجان اضافه کرد: این کمیته‌ها باید برای ارائه گزارش از عملکرد ارگان‌های مربوطه در جلسه آینده کار گروه اشتغال آماده شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اعتبارات در نظر گرفته شده برای حوائج ضروری را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نمی‌توان در پرداخت این تسهیلات تغییراتی انجام داد، چرا که استان زنجان در این بخش تعهداتی انجام داده است که باید به آن عمل کند.
همچنین مدیر عامل صندوق مهر امام رضا از وارد شدن آمار اشتغال ایجاد شده این صندوق در ارگان‌های دیگر گلایه کرد و گفت: تسهیلات این بخش توسط صندوق مهر امام رضا پرداخت می‌شود، ولی در برخی موارد ارگان‌ها به هنگام صدور مجوز اقدام به وارد کردن آمار آن در سامانه ایجاد اشتغال می‌کنند.
علی اصحابی ادامه داد: اعتبار ابلاغی برای صندوق مهر امام رضا برای عمل به تعهدات ایجاد اشتغال در استان زنجان 73 میلیارد تومان بوده است که با توجه به عدم تحقق تعهدات یکی از بانک‌ها این مبلغ به 65 میلیارد تومان رسیده است.
در ادامه این جلسه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: تعهدات پرداختی استان زنجان برای ایجاد اشتغال در حدود 85 میلیون تومان است که می‌توان این مبلغ را از اعتبارات استان تامین کرد.
بهرام ولی‌زاده تاکید کرد: بحث اصلی معوقات تسهیلات پرداخت شده در بخش بهسازی مسکن روستاییان است که آنهم نباید در پرداخت تسهیلات اشتغال مورد نظر باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول