اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت پذیرفت؛

کسب رتبه نخست ایجاد اشتغال توسط ملایر

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: ملایر رتبه نخست ایجاد اشتغال را در استان همدان به خود اختصاص داده است.

کسب رتبه نخست ایجاد اشتغال توسط ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 هزار و 545 شغل در ملایر ایجاد شده است که 150 درصد از تعهد ایجاد اشتغال را داشته است.
وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان ملایر از اشتغال استان در سال جاری 10 هزار و 545 نفر بوده است، ادامه داد: شهرستان ملایر بیشتر از سهمیه اشتغال ایجاد کرده و ملایر رتبه برتر استان را در ایجاد اشتغال کسب کرده است.
فرماندار ملایر با بیان اینکه تعدادی از این اشتغال‌ها در بخش مسکن بوده است، ابراز کرد: بقیه اشتغال ایجاد شده در بخش‌های مختلف دیگر دستگاه‌های اجرایی است.
وی ضمن انتقاد از صندوق مهر رضا(ع) ملایر گفت: تنها این صندوق به تعهد خود عمل نکرده و از اشتغال ایجاد شده عقب است و 91 نفر از سهمیه اشتغال آن باقی مانده است.
خیریانپور بر اشتغال بیشتر توسط مدیران تأکید کرد و افزود: مسکن و اشتغال دو محور مهم امسال است که باید هر چه زودتر به نتیجه برسد.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان ملایر نیز کل سهم ابلاغی ملایر را از ابتدای طرح 2 هزار و 226 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تعداد 6 هزار و 23 پرونده مورد پذیرش واقع شده که مبلغ آن 2 هزار و 314 میلیارد ریال بوده است.
مرتضی سلطان‌محمدی در پایان سخنانش افزود: تعداد 4 هزار و 937 طرح با مبلغ یک هزار و 482 میلیارد ریال پرداخت شده است که حدود 70 درصد از اعتبارات ابلاغی پرداخت شده که این هفته بانک تجارت در پرداختی‌ها افزایش داشته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول