اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خبر داد:

اختصاص 500 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی از اختصاص 500 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد خبر داد.

اختصاص 500 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مرتضی بوجار ظهر امروز در جمع شماری از مدیران و مسئولین کمیته امداد امام خمینی استان ایلام اظهار داشت: این میزان اعتبار برای اشتغال مددجویان تا پنج سال آتی پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: این نهاد حمایتی برای ایجاد اشتغال مددجویان برنامه‌های مختلفی را با همکاری دیگر دستگاه‌ها تدوین و طراحی کرده است.
این مسئول اضافه کرد: اختصاص اعتبار ویژه از سوی دستگاه مقننه بخشی از برنامه‌های پیگیری شده و محقق شده کمیته امداد است.
بوجار تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با کمسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی طی پنج سال آینده 500 میلیارد تومان یعنی به ازای هر سال 100 میلیارد تومان به امر اشتغال نیازمندان اختصاص داده ‌شده که این رقم بسیار بزرگ و مطلوبی است.
دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: تحقق این مهم نقش بسیار موثری در ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان بیکار دارد.
وی ادامه داد: با دستورالعمل‌های ابلاغی میزان و نحوه پرداخت این میزان تسهیلات نیز به ادارات کل استا‌ن‌ها ابلاغ می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: امسال نیز یک میلیارد و 500 میلیارد تومان اعتبار به امر اشتغالزایی نیازمندان اختصاص داده شده است.
بوجار تصریح کرد: این میزان اعتبار نیز صرف ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان بیکار و جویای کار زیر پوشش کمیته امداد می‌شود.
دستیار ارشد معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی گفت: این نهاد برای دریافت تسهیلات به مددجویان برنامه‌هایی را تدوین کرده است.
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته ضمانت بانکی یکی از مشکلات و موانع اشتغال مددجویان بوده که با تمهیدات به عمل آمده از این پس کمیته امداد ضمانت وام‌های مددجویان را تقبل می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: دستیاران، مسئولان و کارشناسان معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از هیچ کوششی برای ارائه خدمات به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد دریغ نمی‌کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول