اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد اشتغال ابهر اعلام شد؛

تحقق 70 درصدی ایجاد اشتغال در ابهر

خبرگزاری فارس: درصد تحقق اشتغال شهرستان ابهر در سال جاری به 70.36 درصد رسید.

تحقق 70 درصدی ایجاد اشتغال در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رئیس آب و فاضلاب شهری ابهر عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان با بیان اینکه تعداد 20 نفر در سامانه رصد ثبت شده‌اند، گفت: در حال حاضر 25 نفر مشغول به کار هستند.
مهدی محمدبیگی افزود: کد عبور و ثبت در سامانه رصد در اختیار ستاد بوده و به اداره شهرستان داده نشده است.
رئیس سازمان حمل و نقل همگانی ابهر نیز در این جلسه با بیان اینکه پیگیری لازم برای ثبت میزان اشتغال تحقق پیدا کرده را انجام داده‌ایم، عنوان داشت: ولی متاسفانه در سامانه رصد چیزی به عنوان سازمان حمل و نقل همگانی وجود نداشته و فقط سازمان تاکسیرانی وجود دارد.
وی افزود: در حال حاضر 135 مورد ایجاد اشتغال داشته‌ایم ولی اگر این را به دلیل مشکل موجود ثبت کنیم، برای شهرستان ابهر ثبت نمی‌شود.
نعمت ربیعی تصریح کرد: 60 دستگاه تاکسی نیز در صورت ارائه تسهیلات در اختیار داریم که می‌توانیم به این وسیله اشتغالزایی کنیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این جلسه در پاسخ به علت صفر بودن عملکرد این اداره با توجه به تعهد ایجاد اشتغال برای 14 نفر گفت: امسال نخستین سالی است که اداره ارشاد در ستاد اشتغال عضو شده است.
مجید مرادی افزود: ما در زمینه ایجاد اشتغال چاپخانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی را داریم که مجوز یک چاپخانه صادر شده و پرونده‌هایی نیز برای کانون‌های تبلیغاتی در دست اقدام داریم.
رئیس آب منطقه‌ای ابهر نیز در این جلسه در پاسخ به عدم ایجاد اشتغال و عملکرد صفر این اداره اظهار داشت: میزان تعهد مربوط به پروژه خط انتقال آب سد کینه ‌ورس است که نخست 26 نفر تعیین شده بود ولی به 90 نفر افزایش پیدا کرد.
مجید مدد خانی افزود: متاسفانه اعتبار مورد نیاز این پروژه 17 میلیارد تومان بوده که تا این لحظه 1.7 میلیارد تومان اعتبار داده شده است که بخشی از مطالبه‌های پیمانکار داده شده است.
وی تصریح کرد: ‌اگر اعتبار به پروژه تزریق شود، به همان میزان کارگاه پروژه فعال می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در سامانه رصد اضافه کرد: متاسفانه در سامانه رصد مشکلی وجود دارد و آن اینکه وقتی برای مجموعه‌ای 45 نفر را ثبت می‌کنیم، فقط برای یک نفر اشتغال ثبت می‌شود.
جواد میرزایی افزود: 450 نفر آماده برای ثبت داریم ولی وقتی می‌خواهیم ثبت کنیم، اعضای یک مجموعه و کارگاه را یک نفر به عنوان ایجاد اشتغال ثبت می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول