اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد ـ 4:

کارشکنی در برابر اشتغال‌زایی خیانت به ملت است

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد گفت: هر کس و در هر لباسی در برابر اشتغال‌زایی در کشور کارشکنی کند خائن به ملت و مردم است.

کارشکنی در برابر اشتغال‌زایی خیانت به ملت  است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دکتر محمود احمدی‌نژاد امروز در جمع پرشور مردم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز مهم‌ترین کار دولت و ملت سازندگی است که باید ایران را به بهترین شکل ممکن بسازیم چرا که پیشرفت متعلق به ملت ایران است.
وی گفت: همه دشمنی‌ها به دلیل این است که ایران پیشرفت نکند و عدالت در آن محقق نشود و اگر بخواهیم ایران را متوازن بسازیم باید عدالت را سرلوحه کارها قرار دهیم.
رئیس جمهور تصریح کرد: همه استان‌ها و مناطق کشور اعم از برخوردار و غیربرخوردار باید از نعمت سازندگی برخوردار شوند که یکی از مهم‌ترین کارها ایجاد اشتغال و ریشه‌کن کردن بیکاری در کشور است.
احمدی‌نژاد ادامه داد: همه امکانات اعم از منابع طبیعی، علم و دانش، اعتبارات و از همه مهم‌تر جوانان مستعد برای ایجاد اشتغال در کشور فراهم است.
رئیس‌جمهور افزود: همه باید دست به دست هم داده و در دولت و مجلس هر کس دلسوز کشور است باید به برنامه اشتغال‌آفرینی دولت کمک کرده و پشتیبانی خود را اعلام کند.
احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حالی که 2.5 میلیون نفر جوان منتظر اشتغال و کار هستند همه باید از برنامه‌های اشتغالزایی دولت حمایت کنیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه هر کس به دنبال اشتغال جوانان در کشور است، دوست ملت بوده و هر کس دائم از نمی‌شودها سخن بگوید و مانع‌تراشی می‌کند خیرخواه ملت نیست یادآور شد: این‌گونه افراد هرگز به فکر ملت نیستند و به دنبال پست و مقام خود می‌گردند.
احمدی‌نژاد بیان کرد: همه پای کار بوده و در خدمت جوانان و مردم هستیم و زمینه کاری را فراهم کرده‌ایم تا مشکل بیکاری 2.5 میلیون نفر در کشور برطرف شود.

استاندار گوش مدیر متخلف را بپیچاند

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه هیچ مدیری حق ندارد قدمی بر خلاف مسیر عدالت بردارد، گفت: استاندار این استان مأموریت دارد تا گوش مدیر متخلف را در کهگیلویه و بویراحمد بپیچاند.
محمود احمدی‌نژاد در بخش پایانی صحبت‌های خود با مردم این شهر اظهار داشت: نباید میان هیچ یک از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تفاوتی قائل شد.
رئیس جمهور خطاب به مردم این شهر افزود: در شهر شما اگر کسی پیدا شود که میان مردم فرقی بگذارد همه بدانند این فرد از دولت ما نیست و استاندار باید گوش وی را بپیچاند در مجموعه دولت اخراج کند.
وی بیان داشت: مبارزه با بیکاری یکی از مأموریت‌های اصلی ما است که شما مردم نیز باید دولت را در این راه یاری کنید و کمر همت ببندید.
احمدی‌نژاد گفت: امیدوارم استان کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی باشد که برای همه جوانان شغل پیدا شده و بیکاری از اساس ریشه‌کن شده است.
رئیس‌جمهور ادامه داد: برخی جوانان در طول مسیر گفتند که مسائلی در استان وجود دارد اما، همه مردم بدانند که احمدی‌نژاد خادم شما است و من یک موی شما و طبقات پایین جامعه را به همه قدرت‌ها و کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنند.
احمدی‌نژاد، فدا کردن خود را برای مردم یک عهد دانست و تاکید کرد: با جان و دل برای مردم کار می‌کنم و هر کسی هر حرفی می‌خواهد بزند، این دولت پای مردم ایستاده است.
رئیس‌جمهوری، اعطای تسهیلات، مجوزها، آموزش، زمین و هر حمایت لازم را از وظایف دولت دانست و بیان داشت: ما در انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌کنیم و مطمئن هستیم که شما مردم نیز بر رسالت خود در ریشه‌کنی بیکاری عمل خواهید کرد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول