اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ابهر:

حماسه 9 دی سند پیوند ناگسستنی مردم با ولایت‌فقیه بود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان ابهر گفت: حماسه 9 دی سند پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی و ولایت‌فقیه بود.

حماسه 9 دی سند پیوند ناگسستنی مردم با ولایت‌فقیه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، احمد ربیعی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 9 دی با بیان اینکه در نهم دی ماه سال 88 همه توطئه‌های دشمن با حضور گسترده و میلیونی مردم با شکست مواجه و امید دشمن به یاس تبدیل شد، اظهار داشت: 9 دی ریشه در انقلاب با عظمت عاشورا دارد، چرا که ملت ایران عاشورایی‌گونه در برابر یزیدیان زمان ایستادند و با یک خیز عظیم آگاهانه و حماسی در راستای احیای ارزش‌ها و فرهنگ عاشورایی صلابت و اقتدار خود را نشان دادند.
وی با تاکید بر لزوم ارتقای آگاهی جوان و نوجوان در ‌ارتباط‌ با چگونگی حماسه 9 دی، ابراز داشت: باید بخش بزرگی از انرژی و توان مسئولان در پاسخگویی به ابهام‌های این قشر از جامعه و تشریح فلسفه قیام 9 دی صرف شود.
معاون فرماندار شهرستان ابهر افزود: مردم ایران با حضور پرشور در روز 9 دی بصیرت و آگاهی خود را بر همه ثابت کردند و با دفاع از جایگاه ولایت‌فقیه و با تبعیت از دستورات رهبری پرچم ولایی را شناخته و مسیر خود را از مسیر فتنه‌گران جدا کردند که این امر نشانه وفاداری مردم به ولایت است.
وی با بیان اینکه 9 دی روزی است که ماهیت و هویت فتنه‌گران را برملا و با اثبات حقانیت انقلاب اسلامی، این انقلاب را واکسینه کرد، عنوان داشت: حماسه 9 دی سند پیوند ناگسستنی مردم با نظام اسلامی و ولایت‌فقیه بوده و باید یاد این روز برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود.
ربیعی افزود: حماسه 9 دی که با حضور با شکوه مردم کشور در محکوم کردن سران فتنه و فتنه‌گران بعد از انتخابات انجام شد، کم‌نظیر‌ترین حماسه کشور در پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان اینکه مردم آگاه و با بصیرت ایران در حماسه 9 دی به همه دشمنان نشان دادند که حامی ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: حماسه 9 دی به خوبی بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران اسلامی را نشان داد.
معاون فرماندار ابهر با اشاره به اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق مردم بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی با رهبر انقلاب بود، اضافه کرد: 9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت بود که حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران و برگرفته از فرهنگ عاشورا است.
وی افزود: حماسه 9 دی سال 88 به تاریخ پیوست و در تاریخ ایران این حماسه ثبت شد و آیندگان می‌توانند از این حماسه درس عبرت بگیرند.
ربیعی تصریح کرد: حماسه 9 دی‌ در واقع مظهر و تبلور بصیرت و بیعت مردم با رهبری و ولایت فقیه بود و این حضور جدی به خاطر این بود که مردم احساس کردند مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد هجمه دشمنان و فتنه‌گران قرار گرفته است.
معاون فرماندار ابهر با بیان اینکه 9 دی روز شکست جریان فتنه در مقابل ایمان، اتحاد و غیرت مردم ایران اسلامی است، اظهار داشت: مردم با ایمان و منسجم ایران با تبعیت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی در روز 9 دی ماه سال گذشته به صحنه آمدند و راهپیمایی با شکوهی برگزار کردند.
وی افزود: هر گاه مردم احساس کردند که دشمن می‌خواهد با احساسات آنها بازی کند و خدشه‌ای به اعتقاداتشان وارد کند، بدون فراخوان و با حضور خودجوش نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.
ربیعی تبعیت کامل و اطاعت‌پذیری محض از مقام معظم رهبری را تنها راه بصیرت‌افزایی و شناخت فتنه‌های روز افزون دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع را ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه 9 دی به جهانیان ثابت کردند.
وی راه رسیدن به بصیرت را یک معرفت عمیق دانست و ابراز داشت: جامعه‌ای که بصیرت داشته باشد، پشت سر شاخص‌های توصیف شده در نظام ولایی حرکت می‌کند و به هنگام بروز فتنه‌ها، پشت سر رهبری قرار می‌گیرد.
معاون فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه 9 دی ماه یادگار دفاع از خون شهیدانی بود که به عشق امام حسین (ع) و برای استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی شهید شدند، گفت: مردم مسلمان ایران در فتنه سال 88 به خوبی از پس هنجار شکنان بر آمدند و به آنها اثبات کردند که همیشه یار و یاور ولایت ‌فقیه هستند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول