اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

‌گچسارانی‌ها در حماسه 9 دی ‌حماسه‌ای جاودان و ماندگار آفریدند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: ‌گچسارانی‌ها در حماسه 9 دی ‌حماسه‌ای جاودان و ماندگار آفریدند‌.

‌گچسارانی‌ها در حماسه 9 دی ‌حماسه‌ای جاودان و ماندگار آفریدند‌
سید اکبر علیزاده ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد منشأ خیر و برکت و سبب تحول در بخش‌های مختلف در این استان شده است.
وی از حضور حماسی مردم برای استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت در سفر به شهرستان و اهتمام جدی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در ارتباط با مردم و حضور در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.
علیزاده از اجتماع باشکوه مردم در ورزشگاه تختی گچساران و در حضور رئیس جمهور از حضور حماسی مردم گچساران در برهه‌های مختلف به ویژه در استقبال امروز تقدیر کرده و آن را نشانه وفاداری همیشگی مردم گچساران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
عالی‌ترین مقام اجرایی گچساران ابراز داشت: نگاه حمایت‌گر و سرشار از مهر دولت خدمتگزار سبب رشد و توسعه فزاینده کهگیلویه و بویراحمد و گچساران شده و زمینه‌ساز توسعه و شکوفایی استعدادهای خلاق و عزت و سربلندی روز‌افزون ایران اسلامی می‌شود.
علیزاده تصریح کرد: حضور گسترده و بی‌سابقه مردم به‌ویژه جوانان در استقبال از رئیس‌جمهور اقدامی از سر صدق و گامی در مسیر تجلیل از میهمانی گرانقدر بود که با تمام توان به حفاظت و صیانت از ارزش‌های اعتقادی و دستاوردهای انقلابی ملت و حمایت از خواسته‌های به حق آنان صادقانه اهتمام ورزیده است.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه، انقلابی و ولایت‌مدار گچساران برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه در صحنه هستند و این را در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند.
علیزاده تصریح کرد: گچسارانی‌ها همیشه در مسیر دفاع از رهبری و خط نورانی ولایت و امامت قرار داشته‌اند و در حماسه 9 دی و 22 بهمن نیز حماسه‌ای جاودان و ماندگار آفریدند.
وی حضور مردم گچساران در مراسم استقبال و همچنین سخنرانی رئیس جمهور‌ را باشکوه توصیف کرد و گفت: این حضور گسترده نشان‌ دهنده علاقه مردم به خدمتگزاران اسلام و انقلاب است.
علیزاده این علاقه و ایستادگی مردم را سبب بیشتر شدن وظیفه مسئولان برای خدمت‌رسانی بهتر به آن‌ها عنوان کرد.
وی افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور در شناسایی مشکلات و معضلات مردم و برطرف کردن آن‌ها نقش به‌سزایی دارد که باید به این امر توجه شود.
فرماندار گچساران ادامه داد: در این دور از سفرها، پیگیری و اجرای مصوبات قبلی و شناسایی و رفع موانع موجود در اجرایی شدن پروژه‌ها در دستور کار است.
علیزاده با بیان اینکه اولویت اصلی دور چهارم سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد بررسی روند اجرایی آخرین وضعیت پروژه‌های سه دوره گذشته است، ابراز داشت: در این سفر مشکلات و موانع موجود در پروژه‌ها بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول