اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

حضور مردم حماسه 9 دی را جاودانه کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان گفت: حضور مردم در حماسه 9 دی سبب شد که این روز جاودانه بماند.

حضور مردم حماسه 9 دی را جاودانه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏های آیین وحدت‏بخش نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به حماسه 9 دی اظهار کرد: فتنه‏گران می‏خواستند وانمود کنند که مردم ایران از انقلاب خود برگشته‏اند اما حضور مردم در این حماسه باعث شد که این روز جاودانه و توطئه‏های دشمن خنثی شود.
وی اضافه کرد: مردم ایران در صحنه‏های مختلف انقلاب اسلامی، همچون 22 بهمن هر سال حضوری آگاهانه و پرشور دارند.
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امروز پوزه دشمنان به خاک مالیده شده، ادامه داد: امروز بیداری اسلامی و جنبش عدالت‏طلبی در آمریکا و اروپا در اعتراض به نظام سرمایه‏داری کاخ پوشالی استکبار جهانی را به لرزه در آورده است.
احمدپناهی تصریح کرد: همچنین آمریکا با ذلت و با دادن 5 هزار کشته و هزاران زخمی در حال خروج از عراق است.
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: رسوایی آمریکا با شکار پهپاد، هواپیمای جاسوسی فوق مدرنش توسط نیروهای سپاه و ارتش و درخواست عاجزانه و با پررویی سردمداران آمریکا برای استرداد آن، نیز نشانه شکست دشمنان انقلاب است.
احمدپناهی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد اما نباید دچار غرور شویم بلکه باید با تمام وجود در صحنه حضور داشته باشیم و از انقلاب و دستاوردهای آن محافظت کنیم.
وی افزود: با حفظ وحدت و همکاری و هماهنگی با مسئولان نظام باید رسالت خود را در برابر انقلاب و ارزش‏های آن به انجام برسانیم.
احمدپناهی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ایمان به خدا و حضور مردم در صحنه را از عوامل پیروزی نظام در مقابل فتنه‏گران در حماسه 9 دی بیان کردند.
وی تصریح کرد: هدف دشمن جلوگیری از بروز بیداری اسلامی در مناطق مسلمان‏نشین و هوشیاری مردم در کشورهای غربی است.
امام جمعه موقت سمنان همچنین ضمن تسلیت سالروز شهادت مفتح، روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.
احمدپناهی با بیان اینکه شهید مفتح قربانی وحدت حوزه و دانشگاه شد، ادامه داد: آرزوی دشمن این است که بین حوزه و دانشگاه وحدت وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از زمان آغاز شکل‏گیری مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است، افزود: اما این نظام به لطف خداوند متعال و حضور با بصیرت مردم و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب استوار به پیش می‏رود.
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در این انتخابات حضوری باشکوه و با بصیرت داشته باشند.
احمدپناهی افزود: همچنین باید در این انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنیم که کارآمد، حافظ ارزش‏های الهی و اسلامی، پشتیبان ولایت فقیه، در خط رهبری و به دور از جریان فتنه باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول