اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

9 دی روز پشتیبانی از ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: حرکت مردم در 9 دی نشان داد که مردم پشتیبان ولایت فقیه و همه با ولایت هستند.

9 دی روز پشتیبانی از ولایت فقیه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از  گناوه، احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هر وقت احساس کنند دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه نقشه‌ای داشته باشد به صورت خودجوش وارد صحنه می‌شوند و تمام توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دی 88 افزود: بدون شک روز نهم دیِ برای همیشه در اذهان مردم جهان و تاریخ ماندگار می‌شود.
جعفری‌نسب بیان کرد: حرکت عظیم روز چهارشنبه نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد.
فرماندار گناوه یادآور شد: مسئولان قوای مجریه، مقننه، قضائیه و مسئولان دستگاه‌های مختلف همه می‌دانند که مردم در صحنه هستند و چه می‌خواهند.
وی ادامه داد: راهپیمایی 9 دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.
جعفری‌نسب گفت: ملت ایران هیچ‌وقت از ولایت جدا نمی‌شوند زیرا جدا شدن از ولایت مطلقه فقیه آسیب رساندن به حکومت اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: تعدادی اوایل فتنه اظهار داشتند چرا نظام با عوامل فتنه برخورد نمی‌کند ولی تدابیر مقام عظمای ولایت این حرکت را قبول نداشتند.
فرماندار گناوه بیان کرد: این امر تا آن زمان ادامه یافت که عوامل فتنه به جایی رسیدند که خواستند نظام و ولایت را مورد هتک حرمت قرار دهند که مردم دیگر تحمل نکرده و خود وارد صحنه شدند و عوامل فتنه را حذف کردند.
جعفری‌نسب در پایان از اجرای 20 برنامه در 9 دی ماه خبر داد و گفت: همایش ولایت فقیه، نمایشگاه و مقاله‌نویسی در مورد فتنه از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول