اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حماسه 9 دی رأی مثبت مردم به نظام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس گفت: حماسه نهم دی‌ماه، رفراندوم جدید و رأی مثبت مردم به جمهوری اسلامی و قانون اساسی بود.

حماسه 9 دی رأی مثبت مردم به نظام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام سید مجدالدین حسینی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی یوم الله نهم دی‌ماه اظهار داشت: اغتشاشاتی که پس از انتخابات صورت گرفت در برابر استحکام نظام جمهوری اسلامی، بسیار ناچیز بود و نتوانست کوچکترین ضربه‌ای به انقلاب وارد کند.
وی افزود: پس از فتنه انتخابات، دشمنان انقلاب و نظام پا را از گلیم خود فراتر نهاده و مشروعیت سیاسی جمهوری اسلامی را زیر سؤال بردند.
امام جمعه شهرستان فردوس تصریح کرد: دشمنان با به چالش کشاندن نظام عنوان کردند که انقلاب اسلامی ایران پشتوانه مردمی و مشروعیت ندارد و از این راه، جنگ روانی در کشور به راه انداختند.
حسینی یادآور شد: مردم با حضور خود در روز نهم دی‌ماه به دشمنان ثابت کردند که جمهوری اسلامی نه تنها مشروعیت و پشتوانه مردمی دارد بلکه در سطح جهان، پشتوانه‌ترین کشور از نظر مردمی است.
وی گفت: سناریوی دشمن با حضور مردم در حماسه نهم دی‌ماه خنثی شد و مردم در یک رفراندوم بزرگ به مشروعیت نظام، جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه رأی مثبت دادند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردوس نیز گفت: باید در روز نهم دی‌ماه، حضور گسترده آحاد مردم را به نمایش بگذاریم و اعلام کنیم که مردم ایران اسلامی همواره آماده حمایت از نظام و انقلاب هستند.
حجت‌الاسلام محمد مرادی افزود: دشمن همه توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است و مردم باید با هوشیاری از بروز و ظهور بیماری‌هایی همچون فتنه 88 پیشگیری کنند.
وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد ایامی همچون نهم دی‌ماه، مردم را متوجه حضور موثر و دشمن را نیز در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید می‌کند.
در این جلسه مقرر شد تا با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، فضاسازی سطح شهر با نصب پلاکارد چرایی و چگونگی یوم الله نهم دی‌ماه برای مردم تبیین شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول