اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

‌برنامه‌های 9 دی و دهه فجر زمینه سوءاستفاده را ‌برای کاندیداها‌ فراهم نکند‌

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: همه مراقبت کنند نباید از برنامه‌های 9 دی و دهه فجر سکویی برای کاندیداهای انتخاباتی فراهم شود.

‌برنامه‌های 9 دی و دهه فجر زمینه سوءاستفاده را ‌برای کاندیداها‌ فراهم نکند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام علی قابل عصر امروز در نخستین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر استان بیان کرد: بزرگداشت دهه فجر یکی از برنامه‌های ضروری است که باید همه ما به انجام آن همت داشته باشیم.
وی ادامه داد: اما از آنجا که انتخابات را پیش رو داریم؛ نکته مهمی در این میان وجود دارد و آن اینکه تأکید می‌کنیم نباید از برنامه‌های 9 دی و دهه فجر سکویی برای کاندیداهای انتخاباتی فراهم شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: حضور مردم در 9 دی و دهه فجر حضوری حماسی است و نباید به نفع کسی استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: البته کاندیداهای احتمالی نیز می‌توانند مانند دیگر اقشار مردم در این صحنه‌ها‌ حضور داشته باشند ولی این حضور مردم نباید مورد سوء استفاده قرار گیرد.
قابل عنوان کرد: نکته دیگر این است که دستگاه‌ها در انتخاب کمیته‌ها و تقسیم کار دقت لازم را داشته باشند تا در برگزاری برنامه کمیته‌ها و تقسیم کارها شاهد تعامل و همراهی هرچه بیشتر اعضای کمیته باشیم.
وی توضیح داد: ستاد دهه فجر در مرکز استان متشکل از مسئول ستاد دهه فجر استان که مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، نماینده تام الاختیار استاندار، نماینده تام الاختیار ولی فقیه در استان، اعضای شورای اجرایی ستاد دهه فجر و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: کمیته‌ها در ساختار این ستاد به مجموعه نهادها، سازمان‌ها و دوایر دارای وظائف نزدیک به هم در یک حوزه فعالیت اطلاق می‌شود که امکان همگامی و پشتیبانی در خصوص برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مشترک و یا مجزا در خصوص موضوعی مشخص برایشان فراهم باشد.
وی تأکید کرد: کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور ارتقا سطح کیفی برنامه‌ها و تسهیل در اجرای آنها متناسب با حوزه‌های مختلف و مخاطبان ویژه خود، به صورت تخصصی در سه سطح مرکزی، استانی و شهرستانی تشکیل می‌شود.
قابل ادامه داد: این کمیته‌ها ضمن برگزاری جلسات منظم با دستگاه‌ها و نمایندگان عضو کمیته و همچنین صاحب نظران به منظور جلب مشارکت و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و استطاعت‌های حوزه‌های تخصصی دستگاه‌های ذیربط، بررسی پیشنهادهای ارائه شده از سوی سازمان‌های عضو، انجام تمهیدات لازم به منظور اجرای برنامه‌های مصوب، اتخاذ تصمیم به منظور بهبود مستمر روش‌های اجرایی و هدایت برنامه‌ها، تبادل نظر پیرامون نحوه اجرای دستورالعمل‌ها، نظارت بر حسن اجرای مصوبات توسط سازمان‌های عضو، هماهنگی و همکاری با سایر کمیته‌ها، اتخاذ تصمیم در خصوص نحوه فراهم‌سازی زمینه مشارکت مخاطبان و بررسی پیشنهادهای ارائه شده اقدام می‌کند.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول