اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی کرمان:

زوایای مختلف حماسه 9 دی تبیین ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: زوایای مختلف حماسه 9 دی در برنامه‌های گرامیداشت این حرکت عظیم و تاریخ‌ساز تبیین می‌شود.

زوایای مختلف حماسه 9 دی تبیین ‌می‌شود
مهدی صدفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با گرامیداشت 9 دی اظهار داشت: حضور گسترده و با شکوه ملت بصیر و آگاه در حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و میثاق با ولایت موجب ماندگاری این روز بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ملت ایران شده است.
وی به تبیین عوامل فتنه سال 88 پرداخت و افزود: ایمان قلبی ملت ولایتمدار و آگاه ایران اسلام در هم شکننده هر نوع توطئه و مدافع حرکت این ملت است و دست‌های پنهان و آشکار استکبار جهانی در فتنه بعد از انتخابات سال 88 نمایان و آشکار شد.
صدفی حضور میلیونی و باشکوه مردم در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های آن، اطاعت محض از ولایت فقیه، عنایت الهی و همچنین ایمان ملت هوشیار ایران اسلامی و نقش و درایت رهبری در تبیین فتنه را از دلایل اصلی ناکامی فتنه سال 88 عنوان کرد.
وی بیان داشت: امروز دیگر دشمن از جنگ نظامی با ملت ایران به نتیجه‌ای نمی‌رسد و خسته شده و با جنگ نرم در پی نابودی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در بین جوانان و نوجوانان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های ستاد 9 دی در کرمان عنوان کرد: امروز باید در برنامه‌های 9 دی به محتوای برنامه‌ها بیشتر از کمیت آنها توجه کرد.
صدفی تصریح کرد: تبیین زوایای مختلف این حادثه از جمله دلایل بروز فتنه، عوامل مؤثر بر جریان فتنه، پیامدها و آثار و برکات حماسه 9 دی، نقش حضور حماسی مردم در خنثی‌سازی جریان فتنه، نقش و جایگاه رهبری در مقابله با فتنه و سایر ابعاد حرکت عظیم تاریخ‌ساز از جمله اهداف و وظایف دست‌اندرکاران ستاد گرامیداشت 9 دی در کرمان است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول