اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ابهر:

درایت رهبری موجب شکست فتنه و فتنه‌گران شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ابهر گفت: درایت و تدبیر مقام معظم رهبری موجب شده است، تا جامعه اسیر فتنه‌جویی‌های دشمنان داخلی و خارجی نشود.

درایت رهبری موجب شکست فتنه و فتنه‌گران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، امرالله گل‌محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم 9 دی با بیان اینکه حماسه 9 دی ماه و حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی، چشم فتنه و چشم طمع دشمنانی که قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند کور و تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد، اظهار داشت: در عاشورای سال 88 عده‌ای از افراد منحرف فریب خورده و گستاخ با هدایت رسانه‌ای استکبار جهانی دست به یک اقدام وقیحانه زده و حرمت ایام عزاداری امام حسین (ع) را شکستند.
وی افزود: این اقدام علاوه بر اینکه موجب آزردگی ملت شد، موجب خشم ملت و حرکت آگاهانه، شجاعانه و به موقع و پایبندی به ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام و ولایت شد و حماسه‌ای ماندگار را به ثبت رساند.
بخشدار مرکزی ابهر تصریح کرد: ملت ایران در نهم دی ماه سال 88 سبب خلق این حماسه عظیم شد و این حماسه به دلیل پایبندی ملت بیدار ایران به آرمان‌های شهدا و ولایت فقیه به وقوع پیوست.
وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در 9 دی، فتنه‌گران را در رسیدن به نیت‌های پلیدشان ناکام گذاشت، ابراز داشت: پاسخ ملت ایران به سران فتنه و ایادی وابسته در ایجاد نفاق در کشور و اهانت به مقدسات و اصل ولایت فقیه بسیار کوبنده بود و موجب شد، تا دنیا شاهد همراهی و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و نظام اسلامی باشد.
گلمحمدی با اشاره به نقش داهیانه رهبر معظم انقلاب در ایجاد همگرایی و وحدت در جامعه و خاموش کردن فتنه 88 گفت: درایت، تدبیر و مدیریت معظم‌له در آن مقطع حساس موجب شده تا جامعه اسیر فتنه‌جویی‌های دشمنان داخلی و خارجی نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد.
بخشدار مرکزی ابهر با بیان اینکه وظیفه مردم هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبان و نامحرمان انقلاب است، تصریح کرد: رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در مقابله با فتنه‌های شوم دشمنان، بصیرت‌مداری، اندیشه ولایتمدار و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است که مردم این امر را در حماسه 9 دی به خوبی اثبات کردند.
وی افزود: امروز پیوند مردم ایران با ولایت و نظام پیوندی ناگسستنی است چراکه این پیوند بر اساس ارزش‌‌های الهی، اسلامی و انقلابی شکل گرفته است.
بخشدار مرکزی ابهر بصیرت را مهم‌ترین عامل خلق حماسه 9 دی دانست و گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی ثابت کرد که ملتی بیدار و با بصیرت است که هیچ گاه دشمنان نخواهند توانست در این ملت نفوذ کنند.
وی با بیان اینکه تجلی عاشورا در نهم دی ماه سال 88 ملموس و مشهود بود، خاطرنشان کرد: مشروعیت‌زدایی باورهای دینی و اعتقادی مردم یکی از فتنه‌های فتنه‌گران بود.
گلمحمدی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دشمن از سرمایه‌گذاری‌های کلان خود در گذشته و آینده مایوس نشده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بهره می‌گیرد.
وی افزود: نباید فکر کنیم که فتنه 88 تمام شده است، چرا که دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف به فتنه‌گری‌های خود ادامه می‌دهد.
بخشدار مرکزی ابهر با تاکید بر لزوم ارتقای سطح بصیرت نوجوانان و جوانان گفت: باید با استفاده از روحانیون نسبت به برگزاری جلسه‌های منسجم و منظم برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت داده و جوانان را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم.
وی افزود: دشمنان و فتنه‌گران در فکر نقشه‌های شوم و فتنه‌های جدید خود هستند که باید نسبت به آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان تلاش مضاعفی داشته باشیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول