اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مقابل شاهین کرج در لیگ آزادگان؛

صبای نوین به شکست طلسم تساوی‌ها می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در خانه مقابل تیم شاهین کرج به دنبال شکستن طلسم تساوی‌ها به میدان می‌رود.

صبای نوین به شکست طلسم تساوی‌ها می‌اندیشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ دومین هفته دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های جام آزادگان با فاصله‌ای 10 روز نسبت به دیدارهای هفته نخست از دور برگشت با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و تیم فوتبال صبای نوین قم در هفته پیش رو در دیداری داخل خانه میزبان تیم فوتبال شاهین کرج خواهد بود.
مسابقه تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شاهین کرج به میزبانی شاگردان عباس رحمانی در تیم صبای نوین قم از ساعت 14 عصر سه شنبه هفته آینده در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و تیم فوتبال صبای نوین قم در هفتمین بازی داخل خانه مقابل حریف کرجی به میدان می‌رود.
صبای نوین قم با ترکیبی از بازیکنانی که همه آنها فوتبالیست‌های توانمند قمی هستند و سرشار از انگیزه و استعداد برای نشان دادن نبوغ خود به دنبال موفقیت در مسابقات این فصل لیگ آزادگان تلاش می‌کنند، برای کسب ششمین برد خود به مصاف شاهین کرج خواهد رفت.
نماینده فوتبال قم در حالی مقابل تیم شاهین کرج قرار می‌گیرد که عملکرد این تیم در بازی‌های قبل خوب و قابل توجه بوده است و اگر روند نتایج خوب این تیم همچنان ادامه یابد، می‌توان انتظار این را داشت که این تیم در مقابل حریفان در نیم فصل دوم به نتایج خوبی دست یافته و به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نیز صعود کند.
صبای نوین قم تنها تیم حاضر در گروه نخست جام آزادگان به شمار می‌رود که پنج هفته است که در خانه و خارج از خانه مقابل حریفان خود به تساوی دست می‌یابد و در حال حاضر دارای موقعیت خوبی در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان است.
شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ آزادگان نیز در خانه نتوانستند از پس میهمان خود یعنی تیم شهرداری چابکسر برآیند و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه کسب نکردند در حالی که این دیدار را تا ثانیه‌های پایانی سه بر دو برده بودند و بعد از تساوی خانگی با البرز شهرداری زنجان به دومین تساوی در بازی‌های خانگی این فصل تن دادند.
البته صبای نوین قم از بازی‌‌های خارج از خانه نیز نتایج خوبی کسب کرده است، زیرا این تیم در هفته‌های یازدهم و دوازدهم به صورت متوالی در دیدار با تیم‌های فوتبال عقاب تهران و طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا توانست به نتیجه تساوی دست یابد و در ادامه روند تساوی‌های خود مقابل حریفان پنجمین هفته نیز با نتیجه مساوی به کار خود پایان دهد که این هفته در تلاش برای شکست طلسم تساوی‌ها از تیم فوتبال شاهین کرج پذیرایی می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول