اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجیان:

باخت صبا مقابل پرسپولیس کاملا اتفاقی بود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: باخت مقابل تیم فوتسال پرسپولیس تهران کاملا اتفاقی بود و اکنون تیم ما از هر نظر برای دیدار این هفته با فیروز صفه اصفهان در آمادگی به سر می‌برد.

باخت صبا مقابل پرسپولیس کاملا اتفاقی بود
حسین گنجیان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داریم و با اینکه دیدار هفته نخست با پرسپولیس تهران به شکست دور از انتظار ما انجامید، با روحیه و آمادگی جسمانی مطلوبی مقابل تیم فیروز صفه به میدان خواهیم رفت.
وی اضافه کرد: بازی چندان خوبی برابر حریف خود پرسپولیس انجام ندادیم اما مطمئنم که تمام آنهایی که روز جمعه به سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم می‌آیند بازی خوبی را از تیم فوتسال صبای قم خواهند دید.
مربی تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: بازی سرعتی همراه با کار گروهی مهم‌ترین تاکتیک ما در دیدارهای نیم فصل نخست لیگ برتر بود که عامل برتری ما در بسیاری از بازی‌ها شد و تیم‌های بزرگی را بدین ترتیب متوقف کردیم.
وی با تاکید بر اینکه برای پیروزی مقابل فیروز صفه نیز همین روش را به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: بازی بسیار مهمی در پیش داریم زیرا فیروز صفه در این فصل نتایج خوبی نگرفته است و با کادر فنی جدید خود برای برد به میدان می‌آید ولی ما نیز در خانه مدعی کسب سه امتیاز هستیم.
گنجیان افزود: در بین تمام بازی‌های خانگی ما در این فصل، این مسابقه با فیروز صفه یکی از سخت‌ترین بازی‌ها خواهد بود ولی بازیکنان ما به دنبال جبران باخت بازی رفت مقابل این تیم هستند و ما می‌توانیم با استفاده از حمایت تماشاگران خودی در این دیدار به پیروزی برسیم.
وی اضافه کرد: به هر حال در این دیدار حساسیت‌هایی وجود دارد که باید مراقب آنها باشیم تا بتوانیم به امتیاز برسیم زیرا یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برابر تیم فیروز صفه اصفهان برگزار خواهیم کرد.
مربی تیم فوتسال صبای قم بیان کرد: دیدار ما با فیروز صفه اصفهان از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال با توجه به شرایطی که در حال حاضر چهار تیم بالای جدول دارند، بسیار برای ما حائز اهمیت است و با اطمینان می‌گویم که صبا با آمادگی کامل در این دیدار مقابل حریف صف آرایی می‌کنند.
وی عنوان کرد: این بازی در خانه ما و در حضور تماشاگران فوتسال دوست قمی برگزار شود و تیم ما با وجود بازیکنان آماده و با انگیزه‌ای که در ترکیب خود دارد، با آمادگی کامل در این دیدار حساس تنها به دنبال کسب سه امتیاز است.
تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر با کسب 27 امتیاز بعد از تیم‌های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان، شهید منصوری قرچک و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال‌ باشگاه‌های کشور قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول