اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جام آزادگان؛

صبای نوین قم مقابل سرخپوشان متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در آغازین هفته از دور برگشت مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر تیم طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا تن به تساوی داد.

صبای نوین قم مقابل سرخپوشان متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین هفته از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که تیم فوتبال صبای نوین قم در تلاش برای کسب ششمین پیروزی این فصل مقابل میزبان خود تیم طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا تن به تساوی داد تا نتواند به صدرنشین گروه دوم نزدیک شود.
بازی‌های هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سه‌شنبه شب با انجام چندین مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار شد و طی آن تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خارج از خانه به چهارمین تساوی متوالی رضایت داد.
شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در این دیدار خارج از خانه در حضور تماشاگران بوئین زهرایی در ورزشگاه امام علی (ع) بوئین زهرا در پایان مقابل میزبان نه چندان مطرح خود با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شدند.
کسب این تساوی بعد از سه تساوی متوالی در هفته‌های نهم تا یازدهم از دور رفت نتیجه چندان خوبی برای نماینده فوتبال قم نبود و سبب شد تا صبای نوین ششمین بازی خارج از خانه خود در لیگ این فصل را با پیروزی پشت سر نگذارد.
در حالی که صبایی‌ها در سه بازی قبل خود بدون پیروزی میدان را ترک کرده بودند، بعد از اینکه در بازی رفت موفق شدند تیم فوتبال طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا را در مجموعه ورزشی تختی شهر قم با نتیجه یک بر صفر شکست دهند، در بازی برگشت در حالی که بخت زیادی برای کسب سه امتیاز داشتند، در نهایت دو بر دو با میزبان خود به تساوی رسیدند.
حریف هفته دوازدهم تیم فوتبال صبای نوین قم در مسابقات دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی تیم طلایه داران سرخپوشان بوئین زهرا یکی از تیم‌های انتهای جدولی در نیم فصل نخست رقابت‌ها بود که متوقف کردن صبای نوین برای آنها نتیجه بسیار خوبی بود.
شاگردان عباس رحمانی در این مسابقه نتیجه خوبی کسب نکردند تا در هفته ای که سایر رقبا موفق به شکست حریفان خود و تداوم پیروزی‌های خود شدند، صبای نوین با قبول چهارمین تساوی متوالی خود در این فصل همچنان در مکان دوم جدول رده‌بندی بایستد.
صبای نوین قم با این تساوی از 12 مسابقه خود با پنج پیروزی، یک شکست و شش تساوی 21 امتیازی شد و بعد از تیم فوتبال استقلال ساری همچنان در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان باقی ماند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول