اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا به مدت یک هفته؛

تمرینات صبا برای دیدار با سپاسی و مس در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم برای دیدارهای حساس لیگ برتر و جام حذفی تمرینات خود را به منظور دیدار حساس با سپاسی شیراز و مس کرمان در قم برگزار می‌کند.

تمرینات صبا برای دیدار با سپاسی و مس در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بعد از دیدار این تیم با تیم فوتبال مس کرمان در هفته ما قبل پایانی از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که روز جمعه گذشته در ورزشگاه 15 هزار نفر ی باهنر کرمان برگزار شد و به تساوی بدون گل انجامید، یک روز به بازیکنان خود فرصت استراحت داد.
بعد از یک روز استراحت، بازیکنان صبای قم از روز یکشنبه همین هفته دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی برای دیدار حساس هفته پایانی از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس مقابل فجر شهید سپاسی شیراز آغاز کردند.
این در حالی است که خبر خوشحال‌کننده برای کادر فنی صبای قم بازگشت سهراب بختیاری‌زاده و حسین حجازی‌پور به تیم فوتبال صبای قم برای حضور احتمالی در ترکیب اصلی این تیم برای دیدار روز پنج‌شنبه بیست ‌و چهارم آذر ماه با فجر شهید سپاسی شیراز، در کنار بازیکن اصلی دیگر این تیم است.
با توجه به اینکه صبای قم قرار است دو بازی متوالی را در قم و در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم در قالب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار کند، این تیم از فردا در قم تمرینات خود را پیگیری می‌کند.
صبایی‌ها که در چند هفته اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده‌اند، در دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز در حالی به میدان خواهند رفت که صد در صد به دنبال جبران چهار بازی بدون پیروزی و حفظ بخت خود برای رسیدن به مکان دوم جدول قبل از پایان دور رفت لیگ هستند.
صبا با هنر و تفکر عبدالله ویسی سرمربی جوان و خوزستانی خود که از بدو ورودش به کادر فنی این تیم‌، سعی در متحول کردن این تیم داشته در حال حاضر در بین مدعیان قرار دارد.
صبای قم در دیدار روز پنج‌شنبه این هفته از هفته پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس، با تکیه بر ظرفیتی غنی که در اختیار دارد، قرار است برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان برود.
از سوی دیگر سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم معتقد است که در دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز شرایط خوبی دارند زیرا بازیکنان صبای قم در این دیدار حساس قطعا برای بروز توانمند‌ی‌های خود انگیزه‌های زیادی خواهند داشت.
صبای قم در شرایطی برابر فجر شهید سپاسی شیراز صف‌آرایی خواهد کرد که روز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه نیز باید در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم به مصاف مس کرمان برود که به همین دلیل تمرینات صبا از 22 تا 28 آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول