اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‌های دیدار صبای قم و فجر سپاسی/

خوش و بش صبایی‌ها با یاوری

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم برای پنجمین هفته متوالی از کسب پیروزی در دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال از کسب پیروزی بازماند.

خوش و بش صبایی‌ها با یاوری
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفدهمین هفته از دور رفت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی پنج‌شنبه شب پیگیری شد که صبای قم در پنجمین بازی متوالی دیدار مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نیز بار دیگر ناکام ماند و تن به تساوی داد.
این دیدار حواشی و اتفاق زیادی نداشت اما صحنه‌ای نظیر روبوسی بازیکنی صبای قم با سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نوع خود جالب بود، زیرا یاوری فصل قبل در تیم صبای قم مربیگری کرده است و در پایان هفته دوازدهم لیگ دهم از صبا جدا شد و به تیم پاس همدان پیوست.
این مربی در آغاز بازی که بازار گل و دید و بازدید داغ بود مورد استقبال عبدالله ویسی و بازیکنان تیم فوتبال صبای قم تا صبایی‌ها احترام مسن‌ترین مربی حال حاضر وطنی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را بیش از پیش نگه دارند.
 
* سومین تساوی خانگی صبای قم در لیگ یازدهم
صبای قم در حالی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز تن به تساوی یک بر یک داد که این تساوی سبب شد تا سومین بار در خانه مقابل حریفان متوقف شود.
تساوی خانگی صبای قم در حالی رقم خورد که صبا پیش از این در هفته دوم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به تساوی بدون گل رسیده بود و البته مقابل تیم فوتبال استقلال تهران نیز در هفته سیزدهم لیگ برتر نیز یک بار دیگر یک بر یک تن به تساوی داده بود.
 
* پنجمین هفته بدون پیروزی برای صبای قم
صبای قم با تساوی خانگی مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پنجمین هفته متوالی را بدون کسب پیروزی پشت سر گذاشت.
صبای قم در این بازی در حالی مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به تساوی یک بر یک رضایت داد که در چهار هفته گذشته نیز مقابل استقلال تهران یک بر یک، نفت تهران دو بر دو و مس کرمان نیز بدون گل مساوی کرده بود و البته با یک گل به تیم فوتبال داماش گیلان در خانه باخته بود.
 
* سه اخطار داور به بازیکنان دو تیم
امیرحسین فتاحی داور جوان مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز به سه بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.
در نیمه نخست این مسابقه ایوب کلانتری از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نخستین اخطار این بازی را از داور بازی گرفت و در دقایق پایانی نیمه نخست مهرداد کریمیان دیگر هم تیمی وی نیز با کارت زرد داور بازی جریمه شد، ضمن اینکه در نیمه دوم وحید حمدی نژاد‌ هافبک چپ تیم فوتبال صبای قم نیز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.
 
* نخستین گل صبا بعد از سه هفته
صبای قم که چهار بازی قبل در لیگ برتر فوتبال را بدون پیروزی به پایان رسانده بود، در این دیدار مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یک گل زد تا بعد از سه هفته موفق به گلزنی مقابل تیم حریف شود.
این در حالی است که بازی بعدی صبای قم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در خانه میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است که این مسابقه طبق برنامه سازمان لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام شهر قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول