اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی صبای نوین قم:

صبای نوین در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهد داشت

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: با اینکه هفته‌های سختی پیش رو داریم اما یقینا صبای قم در دور برگشت لیگ آزادگان شرایط بهتری خواهد داشت.

صبای نوین در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهد داشت
سعید توسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به دیدار این تیم با عقاب تهران اظهار کرد: این تساوی برای ما راضی‌کننده نبود، چون صبا هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم صاحب توپ و میدان بود و در حالی به پیروزی نرسید که مستحق کسب سه امتیاز بود.
وی ادامه داد: برای رسیدن به پیروزی و سه امتیاز با ارزش این مسابقه روی تیم فوتبال عقاب تهران و نحوه بازی آنها مطالعه کرده بودم و مطمئن بودم که اگر بازیکنان ما خودشان را باور کنند ما می‌توانیم حریف را در این دیدار در زمین آنها شکست دهیم.
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم تاکید کرد: ما می‌دانستیم عقاب تیم خوبی است اما آنها خالی از عیب نبودند و با وجود اینکه مهره‌های خیلی خوبی داشتند، نقطه ضعف آنها خط دفاعی این تیم بود اما متاسفانه از فرصت‌ها استفاده نکردیم.
وی خاطرنشان کرد: در زمان استراحت نیم فصل برای بهتر شدن تیم تصمیمات بهتری خواهیم گرفت تا با آرامش بیشتر روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار کنیم، زیرا مطمئنم که این مهم روی عملکرد ما نتیجه خواهد داد و در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت.
توسلی تاکید کرد: بازیکنان تیم ما توانمندی‌های زیادی دارند و ما در بازی با تمام رقبای خود در گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ آزادگان خوب بودیم، اما تیم ما نیاز به این دارد که بازیکنان ما خودشان را بیشتر باور کنند و در صورتی که توانمندی خود را بپذیرند به وضعیت بهتری خواهیم رسید.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه در بازی‌های سه چهار هفته اخیر امتیازات زیادی از دست دادیم ولی هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است و با تکیه بر انگیزه و ظرفیت بسیار خوبی تیمی، تفکرات جدیدی داریم تا صبای نوین قم روزهای بزرگی را در پیش داشته باشد.
مربی تیم فوتبال صبای نوین قم بیان کرد: در دیدارهای دور برگشت تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تمام سه امتیازهای بازی‌های خانگی را از آن خود کرده و بر خلاف دور رفت مسابقات در بازی‌های خانگی به راحتی امتیاز از دست ندهیم.
وی عنوان کرد: با اینکه هفته‌های سختی پیش رو داریم اما مطمئن باشید صبای نوین به روزهای خوب خودش باز خواهد گشت و این مهم را از دیدار بعدی با تیم فوتبال شاهین تهران در خانه خود که برای بازیکنان ما فوق‌العاده همراه با انگیزه خواهد بود، می‌توانیم بهتر نشان دهیم.
تیم فوتبال صبای نوین قم در حال حاضر با کسب 20 امتیاز از 11 مسابقه در مکان دوم جدول رده‌بندی مسابقات گروه دوم از مرحله مقدماتی بازی‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول