اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جعفری‌یگانه:

صبای قم 5 هفته ناکامی را جبران می‌کند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال صبای قم گفت: صبا در دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتسال برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی به مصاف فیروز صفه اصفهان می‌رود.

صبای قم 5 هفته ناکامی را جبران می‌کند
مهدی جعفری‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در قم، تصریح کرد: در حالی که سیزدهمین مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 14 هفته از بازی‌های خود را پشت سر گذاشته است، تیم فوتسال صبای قم در هفته دوم دور برگشت این رقابت‌ها برای بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی، برابر یکی از تیم‌های اصفهانی لیگ برتر یعنی فیروز صفه اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد.
وی افزود: بر اساس برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و فیروز صفه اصفهان از هفته پانزدهم مسابقات سیزدهمین لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر جمعه بیست و پنجم آذر ماه در سالن اختصاصی صبا به انجام می‌رسد.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم اضافه کرد: این در حالی است که تیم فوتسال صبای قم از 14 بازی قبل خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هشت پیروزی، سه تساوی و سه باخت مقابل حریفان خود به دست آورده است و تیم 27 امتیازی لیگ برتر به شمار می‌رود.
وی عنوان کرد: صبا در این فصل با ترکیبی از بهترین‌های فوتسال استان قم که همگی نیروهای بومی این رشته به شمار می‌روند، در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور یافته و نتایج بسیار خوبی در جدال با تیم‌های متمول و پر هزینه لیگ سیزدهم کسب کرده است.
جعفری‌یگانه بیان کرد: خوشبختانه این تیم از آغاز لیگ برتر این فصل با حضور با انگیزه خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، نتایج درخشانی را با سرمربی‌گری سید‌مهدی غیاثی رقم‌زده است و تا این هفته نیز خود را همانند تیم فوتبال صبا در بین چهار تیم بالای جدول قرار داده است.
وی تصریح کرد: قبول داریم در حالی که همگان انتظار تداوم موفقیت‌های صبا در آغاز نیم فصل دوم مسابقات همانند بازی‌های دور رفت لیگ سیزدهم را داشتند اما صبای قم در بازی هفته چهاردهم در خارج از خانه مقابل تیم فوتسال پرسپولیس تهران دور از انتظار ظاهر شد و با نتیجه عجیب پنج بر یک باخت اما این باخت را مقابل فیروز صفه جبران خواهیم کرد.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: این تیم هم‌اکنون یکی از تیم‌های موفق قمی سال‌های اخیر حاضر در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که به جز یک بازیکن از تیم پرسپولیس تهران، سایر بازیکنان خود را از بین جوانان شایسته فوتبال قم جذب کرده است.
تیم فوتسال صبای قم در 14 هفته گذشته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، هفت بار در خانه خود و هفت بار نیز در خانه حریفان به میدان رفته است در حالی که تا قبل از هفته پانزدهم، تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان با کسب 37 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد، منصوری قرچک 35 امتیازی است و ماهان اصفهان 32 امتیاز دارد در حالی که صبای قم با کسب 27 امتیاز تیم چهارم جدول است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول