اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفدهم لیگ یازدهم؛

صبا و سپاسی بعد از 2 سال با یکدیگر رو‌به‌رو می‌شوند

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز بعد از دو سال در شهر قم مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

صبا و سپاسی بعد از 2 سال با یکدیگر رو‌به‌رو می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آخرین بار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در بازی رفت نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی در فصل 88-1387 جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در آن بازی شیرازی‌ها موفق به شکست صبای قم شدند، ضمن اینکه در بازی برگشت دو تیم در لیگ نهم صبای قم در ورزشگاه حافظیه شیراز با حساب چهار بر یک به برتری رسید اما در پایان آن فصل لیگ برتر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با قرار گرفتن در انتهای جدول به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد.
 
* غیبت بازیکنان کلیدی صبا در مصاف با فجر شهید سپاسی شیراز
این نهمین بازی خانگی شاگردان عبدالله ویسی در ورزشگاه یادگار امام قم است اما تیم فوتبال صبای قم در دیدار با شاگردان محمود یاوری در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از حضور شش بازیکن اصلی خود محروم است.
در این دیدار حسین حجازی پور، رامین رضائیان، غلامرضا عنایتی، مجید هوتن، رسول بروش و اکبر صادقی حضور نخواهند داشت تا صبای قم بار دیگر در غیاب چندین مهره کلیدی خود مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز صف‌آرایی کند.
 
* بازگشت کاپیتان صبای قم برای دیدار با فجر
کاپیتان تیم فوتبال صبای قم که یکی از مصدومان تیمش در چهار بازی گذشته مقابل رقبای لیگ برتری بود، فردا برای صبا مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به میدان می‌رود.
این بازیکن سهراب بختیاری‌زاده است که بعد از بازی هفته چهاردهم در ورزشگاه شهید دستگردی تهران مقابل تیم فوتبال نفت تهران، به دلیل مصدومیت دو بازی بعدی صبای قم برابر تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان در ترکیب صبا حضور نداشت اما با رفع این مصدومیت، با حضور آماده در تمرینات برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی صبای قم مقابل فجر شهید سپاسی شیراز شرایط بازی یافته است.
 
* دومین رویارویی ویسی و یاوری در لیگ برتر
عبدالله ویسی، سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم برای دومین بار در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم را در مقابل تیمی که محمود یاوری هدایت آن را بر عهده دارد، مربیگری می‌کند.
بعد از نتایج ضعیفی که کادر فنی قبلی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با این تیم در لیگ برتر یازدهم کسب کردند، از زمانی که محمود یاوری به جمع شیرازی‌ها پیوسته است، این تیم به مراتب بهتر نتیجه می‌گیرد اما یاوری و ویسی تا کنون یک در یک لیگ برتر سابقه رویارویی با یکدیگر را دارند و این مصاف به جدال صبا و پاس همدان در فصل گذشته لیگ برتر باز می‌گردد.
 
* آخرین تمرین صبا در یادگار امام
آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از جدال فردا با فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در قم برگزار می‌شود.
شاگردان عبدالله ویسی از ساعت 14 امروز آخرین تمرین خود را در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم محل برگزاری مسابقه امروز برگزار می‌کنند تا از هر نظر برای نهمین بازی خانگی خود در لیگ یازدهم فوتبال کشور آماده شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول