اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یاوری در نشست خبری:

یک امتیاز ارزشمند از صبای قم گرفتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از کسب یک امتیاز دیدار خارج از خانه تیمش مقابل صبای قم ابراز رضایت کرد.

یک امتیاز ارزشمند از صبای قم گرفتیم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمود یاوری پنج‌شنبه شب بعد از پایان دیدار تیمش با صبای قم در هفته هفدهم و پایانی از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام قم، تصریح کرد: فشار زیادی را در نیمه نخست تحمل کردیم ولی از اینکه توانستیم از تیم صبای قم یک امتیاز بگیریم کاملا راضی هستم.
وی عنوان کرد: صبای قم با در اختیار داشتن بازیکنان جوان سرعتی و تکنیکی تیم بسیار خوبی بود که در این دیدار ما را بسیار آزار داد، هم ما خوب بازی کردیم و هم اینکه آنها خوب بودند، بازیکنان ما در لحظه گل تیم صبای قم را دست کم گرفتند و صبا در غافلگیری گل خورده را برابر ما جبران کرد.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز افزود: ما در این دیدار به دنبال کسب حداقل امتیاز بودیم، هر چند می‌دانستیم که کار بسیار سختی در پیش داریم، به هر حال صبا یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و امتیاز گرفتن از این تیم سخت بود.
وی ادامه داد: ما در حال متحول شدن هستیم اما از تیم جوانی برخورداریم، تیم ما شاید بازیکنان نامی و اسمی در ترکیب خود نداشته باشد اما بازیکنان ما با اجرای خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی و همچنین چاشنی تعصب مقابل صبا یک امتیاز ارزشمند گرفتند.
یاوری تصریح کرد: با توجه به اینکه در مقابل یکی از تیم‌های خوب این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی می‌کردیم، سعی ما این بود که راه نفوذ صبا از طریق حرکات سرعتی و ارسال‌های بیات و حمدی‌نژاد را در نیمه نخست ببندیم و با تجمع ‌هافبک‌ها در مرکز زمین مانع بازی سازی صبای قم شویم که این اتفاق به خوبی رخ داد.
وی عنوان کرد: مسئولان، مردم، کادر مدیریت و بازیکنان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز همگی همدل هستند تا بتوانیم تیم را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کنیم، من در این سن و سال برای خدمت به فوتبال شیراز آمده‌ام و امیدوارم در این کار موفق باشیم.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: ما تیم خوبی هستیم و ظرفیت و توانایی کسب جایگاه‌های بهتری را در جدول رده‌بندی لیگ برتر را داریم زیرا یک تیم جوان و با انگیزه داریم که توانایی‌های زیادی دارد.
وی افزود: ما در حالی با صبا به تساوی رسیدیم که در این دیدار بازیکنان ما بهترین نمایش خود را در ادامه روند رو به رشدی که در پیش گرفته‌ایم ارائه کردند، زیرا یک امتیاز نتیجه خوبی بود که ما مقابل صبا کسب کردیم.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در دیداری خارج از خانه در شهر مقدس قم برابر صبا تیم چهارم جدول رده‌بندی به تساوی یک بر یک دست یافت تا همچنان با کسب 16 امتیاز بالاتر از مس کرمان، راه آهن شهرری و مس سرچشمه کرمان در مکان پانزدهم باقی بماند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول