اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی هندبال:

بازیکنان هندبال کاشان اعتماد به نفس ندارند

خبرگزاری فارس: سرمربی کروات تیم ملی هندبال ایران گفت: بازیکنان تیم هندبال کاشان در وقت‌های حساس بازی اعتماد به نفس لازم را ندارند.

بازیکنان هندبال کاشان اعتماد به نفس ندارند
ایویتسیا ریمانیچ در حاشیه دیدار تیم‌های هندبال سایپا کاشان و مهتاب قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بازیکنان تیم هندبال کاشان تا زمانی که اعتماد به نفس دارند بازی خوبی را ارائه می‌کنند اما با یکی دو اشتباه اعتماد خود را از دست داده و بازی را از دست می‌دهند.
وی از شخصیت و انضباط به عنوان دو مؤلفه مهم در رشته هندبال نام برد و افزود: مربی و بازیکنی که با یک پاس اشتباه و یک تصمیم اشتباه خیلی زود عصبانی می‌شود و عکس‌العمل نشان می‌دهد اعتماد به نفس لازم را نداشته و جو را به ضرر تیم خود تغییر می‌دهد.
سرمربی کروات تیم ملی هندبال ایران با اشاره به وجود بازیکنان خیلی خوب در تیم کاشان خاطرنشان کرد: مربیان و بازیکنان هندبال در لیگ یک باید نسبت به یکدیگر و داور بازی احترام بیشتری بگذارند و انرژی خود را برای یک بازی خوب صرف کنند.
وی سطح بازی‌های لیگ دسته اول و لیگ برتر را بالا دانست و تصریح کرد: باید این فاصله سال به سال کمتر شود تا نتیجه بهتری از برگزاری لیگ‌های کشور گرفته شود.
ریمانیچ در ادامه وضعیت تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی برای حضور در سه تورنمنت بسیار مهم جام ملت‌های آسیا،‌ گزینشی المپیک و بین‌‌‌المللی کرواسی را خوب توصیف کرد و گفت: هفته اول تمرینات تیم ملی هندبال کشور به پایان رسیده و دو مسابقه تدارکاتی نیز در قطر داریم.
وی در مورد بازیکنان گمنام و دعوت از آنان  به اردوی تیم ملی عنوان کرد: برای من تفاوتی ندارد که بازیکن از چه تیم و چه استانی باشد اگر بازیکن بااستعدادی حتی از سیستان و بلوچستان یا کردستان و یا جای دیگر ایران باشد، فرقی ندارد باید بازیکن خوبی باشد خیلی از بازیکنان تیم ملی که دعوت شدند هنوز برای تیم ملی بازی نکرده‌اند.
به گفته وی برای آمادگی تیم ملی هندبال ایران از 15 ژانویه در تورنمنت سطح بالای کرواسی که با حضور تیم‌های سوئد، کرواسی، ایران و ترکیه برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی هندبال کشور اضافه کرد: از 9 تا 15 ژانویه در کرواسی اردوی تیم ملی را با انجام تمرینات و مسابقات تدارکاتی دنبال می‌کنیم و پس از بازگشت به ایران 24 ژانویه به جده می‌رویم تا اولین دیدار خود را در 26 ژانویه با کویت برگزار کنیم، می‌خواهم ایران را به المپیک و جام‌ جهانی ببرم.
ایویتسیا ریمانیچ مربی 54 ساله کروات، نروژی، چهارمین سرمربی خارجی تاریخ هندبال ملی ایران محسوب می‌شود که پس از یوری کلیموف، یوری کیدیف روس و بروت ماچیک اسلوونیایی این مسئولیت را بر عهده گرفته ‌است.
ریمانیچ که به چند زبان زنده دنیا تسلط دارد پیش از ورود به ایران، سال‌ها در برخی کشورهای آسیایی مربی‌گری کرده که از جمله می‌توان به هدایت دو ساله تیم السالمیه کویت، حضور یک‌ساله در عربستان و همچنین سرمربی‌گری دو ساله تیم ملی ژاپن اشاره کرد.
وی در طول دوران چند ماهه حضورش در ایران ضمن برگزاری اردوهای متعدد برای ملی‌پوشان، سفرهای زیادی به نقاط دور کشور برای کشف و شناخت بازیکنان مستعد و برگزاری دوره‌های آموزشی فشرده انجام داده تا فعالیتی چشمگیر از خود نشان دهد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول