اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبال اصفهان با آمادگی کم در رقابت‌های آسیا حضور یافت

خبرگزاری فارس: دو تیم هندبال سپاهان و ذوب‌آهن از راهیابی به جمع چهار تیم برتر هندبال آسیا بازماندند تا مشخص شود که دو تیم اصفهانی برای حضور در این مسابقات بسته نشده بودند و با آمادگی کمی در این رقابت‌ها حضور یافتند.

هندبال اصفهان با آمادگی کم در رقابت‌های آسیا حضور یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا با عدم راه‌یابی دو نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی در شهردمام عربستان پیگیری شد.
با پایان مرحله گروهی تیم‌های السد لبنان و مظهر عربستان از گروه A و الخلیج عربستان و الجیش قطر از گروه B به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در گروه A تیم سپاهان با نتیجه 25 بر 23 برابر تیم السد لبنان به پیروزی دست یافت و جایگاه چهارم گروه را از آن خود کرد.
الفحیحل کویت نیز با نتیجه 32 بر 30 برابر الاهلی قطر پیروز شد تا رده پنجم گروه را از آن خود کند.
در مهم‌ترین دیدار این گروه تیم مظهر عربستان برابر الاهلی امارات به تساوی 23 بر 23 دست یافت تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به حریف اماراتی، به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله دوم این مسابقات شود.
در پایان این مرحله تیم سپاهان با پنج امتیاز در رده چهارم گروه خود ایستاد.
در نخستین دیدار گروه B هم الجیش قطر با پیروزی 30 بر 21 برابر الشباب کویت، صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کرد.
تیم الصداقه لبنان هم در یک بازی برتر با نتیجه 37 بر 24 از سد نفت جنوب عراق گذشت تا نخستین پیروزی خود در این مسابقات را جشن گرفته و در رده پنجم جدول گروه B قرار گیرد.
در حساس‌ترین دیدار روز پایانی از مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا که آخرین بازی مرحله گروهی هم محسوب می‌شد، تیم‌های الخلیج عربستان و ذوب‌آهن اصفهان برابر هم به میدان رفتند که تیم ذوب‌آهن با نتیجه 30 بر 24 مغلوب میزبان خود شد.
در پایان مرحله گروهی، تیم ذوب‌آهن نیز با شش امتیاز در رده سوم جای گرفت و همانند تیم همشهری از صعود به مرحله پایانی بازماند.
در پایان مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگا‌ه‌های آسیا برنامه دیدارهای مرحله بعدی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:
 
*پنجمی و هفتمی اوج کار اصفهانی‌ها در آسیا
تیم هندبال ذوب‌آهن که با هدایت شهداد مرتجی در این مسابقات شرکت کرده است، برای کسب عنوان پنجم باید به مصاف تیم الاهلی امارات برود.
تیم سپاهان نیز با هدایت مربی مصری خود و برای کسب رده هفتم به دیدار تیم الشباب کویت می‌رود.
دو تیم اصفهانی در شرایطی به کار خود در مسابقات پایان می‌دهند که رتبه پنجم و هفتم نهایت عنوان دو تیم در بین تیم‌های آسیایی محسوب می‌شود.
ناکامی دو تیم ایرانی در دست یابی به عناوین برتر آسیایی، برای چندمین سال متوالی ادامه دارد و پیش بینی می‌شود بعد از بازگشت دو تیم از عربستان بهانه‌هایی همچون دوره‌های گذشته برای ناکامی دو تیم عنوان شود، بعد از مدتی نیز ناکامی‌ به فراموشی سپرده می‌شود بدون اینکه دلایل آن واکاوی شود.
مرتجی و بلال مصری سرمربیان دو تیم حداقل از نظر عملکردی نتوانستند نمره قبولی بگیرند و به نظر می‌رسد در کادر فنی سپاهان تغییراتی ایجاد شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول