اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم سایپای کاشان؛

از رئیس فدراسیون هندبال خجالت کشیدم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم سایپای کاشان گفت: من بابت اتفاقات و مسائلی که در جریان بازی دو تیم هندبال سایپا کاشان و مهتاب قم رخ داد از رئیس فدراسیون هندبال خجالت کشیدم.

از رئیس فدراسیون هندبال خجالت کشیدم
مجتبی فرخزاد در پایان بازی تیم‌های هندبال سایپیا کاشان و مهتاب قم در سالن ورزشی امیرکبیر کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در مدت 29 سال زندگی خودم تا به امروز هنوز معنای خجالت را متوجه نشده بودم.
وی افزود: بازیکنان و مربی تیم سایپا کاشان در این دیدار که رئیس فدراسیون هندبال و سرمربی کروات تیم ملی هندبال کشور از نزدیک شاهد و ناظر بازی بودند نباید جو بازی را متشنج می‌کردند.
سرپرست تیم سایپا کاشان یادآور شد: بازیکنان این تیم اگر آستانه تحمل خود را بالا برده بودند امروز شاهد چنین صحنه‌های تأسف‌باری نبودیم.
فرخزاد با اشاره به اینکه تیم هندبال سایپیا کاشان در این دیدار، بازی و اخلاق را با هم باخت، اظهار داشت: تیم هندبال شهرستان کاشان هنوز شخصیت لیگی شدن را ندارد.
وی افزود: همانطور که در گذشته نیز گفته بودم بازیکنان تیم سایپا کاشان مرد لحظات پایانی بازی نیستند و در این بازی با وجود اینکه همه لحظات بازی به سود تیم کاشان پیش می‌رفت اما عوامل و بازیکنان جو تیم را متشنج و به حاشیه بردند و نتیجه‌اش این بود که بازی و اخلاق را با هم باختند.
سرپرست تیم سایپا کاشان گفت: دو بازیکن تیم هندبال سایپا کاشان کاندید دعوت به تیم ملی هندبال جوانان بودند که با شرایط به وجود آمده در این دیدار باید منتظر ماند و دید فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی چه تصمیمی می‌گیرد.
تیم هندبال سایپا کاشان در هفته ششم از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور در سالن امیرکبیر کاشان با نتیجه 34 بر 29 از مهمان خود تیم هندبال مهتاب قم شکست خورد.
جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی، ایویتسیا ریمانیچ سرمربی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی، سعید رجایی مدیر روابط عمومی و مدیر امور بین‌الملل فدارسیون هندبال کشور میهمانان ویژه این دیدار بودند و از نزدیک شاهد و ناظر بر این بازی بودند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول