اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران:

بی‌تجربگی بازیکنان دو تیم باعث درگیری هندبال در آمل شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: بی‌تجربگی و ایجاد حساسیت کاذب بین بازیکنان دو تیم باعث درگیری آخر بازی هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال در آمل شد.

بی‌تجربگی بازیکنان دو تیم باعث درگیری هندبال در آمل شد
یعقوب شکوهی شب گذشته در پایان بازی هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که با تساوی بین دو تیم سازمان عمران آمل و نفت و گاز گچساران پایان یافت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دو تیم بازی حساس و نزدیکی را پیش رو داشتند که در پایان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
وی تصریح کرد: بازی زیبا و پرتحرکی را از دو تیم شاهد بودیم ولی در اواخر و حتی پایان بازی صحنه‌های ناخوشایندی را از بازیکنان دو تیم مشاهده کردیم.
سرمربی تیم هندبال شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اضافه کرد: بازیکنان هر دو تیم را مقصر می‌دانم و نمی‌گویم که کدام یک از تیم‌ها مقصر بود ولی بی‌تجربگی، ناپختگی و ایجاد حساسیت کاذب بین بازیکنان دو تیم سازمان عمران و نفت گچساران باعث درگیری آخر بازی در شهرستان آمل شد.
شکوهی با اعلام اینکه در مورد حاشیه‌ها حرفی برای گفتن ندارم، بیان داشت: فیلم بازی موجود است پس باید فیلم را بازبینی و تصمیم‌گیری کرد.
وی خاطرنشان کرد: ما به حاشیه‌ها کاری نداریم زیرا عبدالله کافی از پیشکسوتان هندبال کشورمان ناظر این بازی بود و ما گوش به فرمان ناظر این دیدار هستیم البته کار ما در زمین هندبال بازی خوب و مطلوب است و نباید در مورد حاشیه‌ها اظهار نظر کنیم.
شکوهی با تاکید اینکه گزارش درگیری‌های بازی از سوی ناظر به فدراسیون اعلام می‌شود، یادآور شد: ما هیچ گونه گزارشی مبنی بر اعتراض به فدراسیون نخواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه بازیکن 60 دقیقه در سالن دویده است و از بازیکن خسته نباید انتظار داشت که در مقابل اعتراض‌ها بر اعصاب خود تمرکز داشته باشد، گفت: جوانی و بی‌تجربگی بازیکنان کار دستشان داد، زیرا آنها هیچ کینه قبلی نداشتند و شاید یک سال دیگر برخورد خیلی صمیمانه با هم داشته باشند.
شکوهی در پایان اذعان داشت: ما ناظر فدراسیون را قبول داریم و همچنین فیلم بازی نیز موجود است پس هر چه نظر او باشد ما تابع آن هستیم و به آن عمل خواهیم کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول