اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر دیدار جنجالی هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال:

گزارش درگیری هندبال در آمل به فدراسیون ارسال می‌شود

خبرگزاری فارس: ناظر و نماینده فدراسیون در هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال در آمل گفت: گزارش درگیری و فحاشی بازیکنان تیم‌های هندبال سازمان عمران و گاز گچساران در آمل به فدراسیون هندبال ارسال می‌شود.

گزارش درگیری هندبال در آمل به فدراسیون ارسال می‌شود
عبدالله کافی که ناظر و نماینده فدراسیون هندبال در هفته چهارم لیگ دسته یک بین تیم‌های سازمان عمران و گاز گچساران بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل بیان داشت: دیدار سخت و حساسی را بین تنها نماینده استان مازندران و گچساران پیش‌بینی می‌کردیم.
وی افزود: بازی نزدیکی را بین دو تیم شاهد بودیم که در ابتدا و اواسط آن کوچک‌ترین درگیری از سوی بازیکنان و عوامل فنی مشاهده نشد.
کافی با اعلام اینکه این دیدار با تساوی به پایان رسید، گفت: در آخر دیدار حرکات زشت و زننده‌ای از سوی دو تیم مشاهده شد که در شان ورزش و هندبالیست‌های جوان کشورمان نیست.
ناظر و نماینده حساس‌ترین و جنجالی‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور با اعلام اینکه تیم آمل نتوانست خودش را در این دیدار کنترل کند، ابراز داشت: مهمان‌نوازی و کنترل لازم از سوی تیم آملی رعایت نشد.
کافی با بیان اینکه مطمئنا گزارش درگیری و فحاشی بازیکنان این دو تیم به فدراسیون هندبال ارسال می‌شود، گفت: باید منتظر باشیم تا فدراسیون هندبال تصمیم‌های لازم را در مورد محرومیت‌های فردی و تیمی اتخاذ کند.
وی اضافه کرد: روند بازی حساس بود و قضاوت این دیدار نیز کار سخت و دشواری بود، البته نیروی انتظامی در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل کم به نظر می‌رسید، ولی در ابتدای درگیری باید بازیکنان و مسئولان تیم‌ها به همه چیز خاتمه می‌دادند و از زد و خورد جلوگیری می‌کردند.
کافی با اشاره به اینکه نیروی امنیتی و انتظامی نیز کار خود را به درستی انجام داد و از درگیری‌های بعدی جلوگیری کرد، اذعان داشت: به هیچ وجه فکر نمی‌کردیم دو تیم برای برد و باخت در این دیدار تا این حد حساسیت داشته باشند.
وی در پایان متذکر شد: اگر چه بازیکنان و افراد دو تیم درگیری و حملات شدیدی بر روی یکدیگر داشتند، ولی آسیب‌دیدگی جدی نداشتیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول