اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم هندبال سپاهان:

باید اصلاحات جدی در مسابقات آسیایی هندبال صورت گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: لازم است تا کنفدراسیون هندبال آسیا اصلاحات جدی را در مورد قوانین حضور و استفاده تیم‌ها از بازیکنان خارجی در این تورنمنت اعمال کند تا عدالت بیشتری بین تیم‌های شرکت کننده حاکم شود.

باید اصلاحات جدی در مسابقات آسیایی هندبال صورت گیرد
مهدی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با به خدمت گرفتن احمد بلال مصری درصدد بودیم تا حضور قدرتمندانه‌ای در باشگاه‌های آسیا داشته باشیم و عنوان خوبی کسب کنیم.
وی با بیان اینکه مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به تورنمنت منتخب ستارگان هندبال جهان تبدیل شده است، افزود: برخی از تیم‌ها از سهمیه خود برای استفاده از بازیکنان خارجی سود می‌بردند و برخی نیز با تبعه کردن تعداد زیادی از ستارگان هندبال جهان و به خدمت گرفتن آنان در آستانه مسابقات با قدرت زیادی در مسابقات شرکت می‌کنند.
سرپرست تیم هندبال سپاهان با اشاره به ناکامی تیم سپاهان در مسابقات آسیایی بیان داشت: حضور 9 بازیکن از سپاهان در تیم ملی و آغاز زود هنگام اردوهای تیم ملی موجب شد تا سرمربی مصری سپاهان در بیشتر اوقات با شش بازیکن تمرینات تیم را برگزار کند.
وی ادامه داد: بازیکنان ملی‌پوش ما یک روز قبل از اعزام سپاهان به عربستان به ما اضافه شدند و در این فرصت کوتاه مجال هیچ گونه کار تاکتیکی و هماهنگی از سوی سرمربی نبود و یک تیم خسته، فرسوده و ناهماهنگ راهی دمام عربستان شد.
اخوان با بیان اینکه سپاهان قربانی تیم ملی شد، تصریح کرد: چند ماه قبل از اعزام به عربستان هشدار داده بودم که برنامه‌های تیم ملی موجب می‌شود تا سپاهان هیچ نتیجه‌ای در آسیا نگیرد و متأسفانه تیم ملی هم در رقابت‌های انتخابی نتیجه نگرفت.
وی افزود: در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا دو تیمی که در فینال این مسابقات حاضر شدند در مقابل سپاهان ناکام بودند، المطهر عربستان در حالی که هفت گل از ما عقب بود به زحمت توانست با حمایت هوادارانش از سپاهان تساوی بگیرد و السد لبنان قهرمان دوره پیش آسیا و فینالیست این دوره نیز در مقابل ما مغلوب شد.
سرپرست تیم سپاهان با اشاره به اینکه  اگر در دو دیدارهای دیگر گروهی با اختلافات میلی‌متری و اشتباهات فاحش فردی را واگذار نمی‌کردیم، تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و ناهماهنگی‌های تیمی می‌توانستیم به کسب مقام امیدوار باشیم که در نهایت این اتفاق رخ نداد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول