اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه دیدار پرتنش هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال؛

درگیری هندبالیست‌هایی که با دخالت نیروی انتظامی کنترل شد

خبرگزاری فارس: در هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، شاهد دیدار پرتنش و جنجالی بین دو تیم سازمان عمران آمل و تیم نفت و گاز گچساران بودیم که با دخالت نیروی انتظامی کنترل شد.

درگیری هندبالیست‌هایی که با دخالت نیروی انتظامی کنترل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که از ساعت 16 روز گذشته در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل آغاز شده بود، با حواشی زیادی همراه بود که آن را با قلم خبرنگار ورزشی فارس می‌خوانیم.
در دیدار سخت و نزدیک دو تیم سازمان عمران آمل و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که از قبل حساسیت آن نیز پیش‌بینی می‌شد درگیری‌هایی صورت گرفت که این روزها در عرصه ورزش کشور به امری طبیعی تبدیل شده است.
درگیری، فحاشی و جنجال که دور از شان ورزشکاران ایرانی است نباید در تیم‌های دسته یک کشور که اغلب بازیکنان‌شان را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، به چشم آید.
این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 22 بر 22 به پایان رسید، ولی بعداز پایان بازی ادامه روند قدرت‌نمایی و آمادگی جسمانی دو تیم را در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل شاهد بودیم.
اکبر خاکپور و ایرج حبیبی دو داور وسط این دیدار بودند که بنا به گفته مسئولان تیم هندبال سازمان عمران آمل در ایجاد درگیری‌های بازی نقش داشتند.
همچنین عبدالله کافی از پیشکسوتان هندبال کشور به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون بود که از نزدیک این دیدار را مشاهده کرده و قصد دارد با ارایه گزارشی کامل به فدراسیون هندبال نتیجه این قدرت‌نمایی‌ها را با کمک این فدراسیون اعلام کند.
خسرو ابراهیم‌زاده رئیس هیئت هندبال استان مازندران نیز از نزدیک در آمل این دیدار حساس و نزدیک را دنبال می‌کرد و همچنین حضور پرشور بانوان هندبال دوست آملی از نکات قابل توجه دیگر این دیدار بود.
درگیری‌های این دیدار در پنج دقیقه پایانی نیمه دوم آغاز شد، زمانی که دو تیم در امتیاز 21 برابر بودند سرمربی تیم هندبال سازمان عمران آمل در حمله و دفاع دست به دو تعویض زد که یکی از بازیکنان به داخل زمین رفته و بازیکن دیگر از زمین خارج شد، در این حین داور بازی فکر کرد که شش بازیکن داخل زمین هستند و با نظر داور میز، مهران صادق ترکی با کارت قرمز روبه‌رو شد و اخراج دو دقیقه‌ای این بازیکن سازمان عمران باعث اعتراض شدید کادر فنی تیم آملی گشته و باعث جنجال و درگیری شد.
بعد از وقفه‌ای 10 دقیقه‌ای، این دیدار با نظر کادر داوری و ناظر فدراسیون از سر گرفته شد.
در پایان این دیدار نیز شیطنت بازیکن نفت و گاز گچساران در برخورد با دروازه‌بان سازمان عمران واکنش شدیدی را منجر شد که با زد و خورد و برخورد فیزیکی همراه بود.
در این بین بازیکنان دو تیم هر چه در دست داشتند از بطری آب، لباس ورزشی و دیگر وسایل را به سوی یکدیگر پرتاب کردند. این درگیری‌ها که با دخالت نیروی انتظامی همراه شد با استفاده از گاز اشک‌آور نیروی انتظامی نیز خاتمه یافت.
مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک باید با توجه به حساسیت دیدارهای ورزشی از نیروی امنیتی و انتظامی بیشتری استفاده کنند تا شاهد برخورد این‌چنینی در میادین ورزشی نباشیم.
هر دو تیم سازمان عمران آمل و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران کهکیلویه و بویراحمد نیز دیدارهای قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و برای کسب امتیاز لازم در این دیدار حاضر شدند که در پایان این دیدار دو تیم با نتیجه مساوی 22 بر 22 تنها توانستند امتیازات لازم را بین یکدیگر تقسیم کنند.
در لیگ 12 تیمی دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور، تیم‌ها در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر دیدار می‌کنند و در پایان دو تیم برتر مرحله پایانی به لیگ برتر صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول