اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سازمان عمران آمل:

هندبالیست‌‌های گچساران عامل اصلی درگیری آخر بازی بودند

خبرگزاری فارس:سرمربی تیم هندبال سازمان عمران آمل گفت: بازیکنان نفت و گاز گچساران عامل اصلی درگیری آخر بازی بودند.

هندبالیست‌‌های گچساران عامل اصلی درگیری آخر بازی بودند
بهرام خادمی شب گذشته در پایان بازی هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور که با تساوی بین دو تیم سازمان عمران آمل و نفت و گاز گچساران پایان یافت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: این دیدار نسبت به بازی‌های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و برای ما بسیار مهم بود.
وی تصریح کرد: سعی داشتیم تا در شهر خود حتماً نتیجه لازم را از آن خود کنیم تا در جدول به وضعیت‌مان بهبود بخشیده و موقعیت خود را ارتقا دهیم.
خادمی با اشاره به داوری این دیدار تصریح کرد: با داوری و مدیریت بسیار ضعیف بازی حاشیه‌های زیادی ایجاد شد و با نظر داور میز در موقعیتی حساس به بازیکن ما اخراج دو دقیقه‌ای داده و باعث از هم پاشیده شدن تیم ما شد البته داور به موقع کار خود را کرد و نتیجه را از ما گرفت.
سرمربی تیم هندبال دسته یکی سازمان عمران آمل یادآور شد: در اواخر بازی در حمله و دفاع دست به دو تعویض زدیم که یکی از بازیکنان ما به داخل زمین رفته و بازیکن دیگر ما از زمین خارج شد در این حین داور فکر کرد که شش بازیکن داخل زمین هستند و با اخراج دو دقیقه‌ای یکی از بازیکنان‌مان باعث جنجال و درگیری شد.
وی با اعلام اینکه دو تیم بازی حساسی داشتند، تصریح کرد: همه چیز بازی خیلی نزدیک پیش می‌رفت و بازی خوب و تماشاگرپسندی را از دو تیم شاهد بودیم.
خادمی درباره درگیری آخر بازی و مقصر اصلی آن به خبرنگار ورزشی فارس گفت: فحاشی یکی از بازیکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به دروازه‌بان ما باعث درگیری و زد و خورد شد و ما صد درصد معتقدیم که بازیکنان حریف مقصر اصلی بودند.
وی با اعلام اینکه مراتب را در گزارشی به فدراسیون هندبال ارسال کرده و از تیم گچساران شکایت می‌کنیم، اذعان داشت: فیلم بازی نیز موجود است تا تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول