اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد:

ضرورت احداث پژوهشکده ژئوفیزیک در دانشگاه صنعتی بیرجند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی احداث پژوهشکده ژئوفیزیک در دانشگاه صنعتی بیرجند را با توجه به وضعیت و موقیعت استان بسیار لازم و ضروری دانست.

ضرورت احداث پژوهشکده ژئوفیزیک در دانشگاه صنعتی بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در بازدید از دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار داشت: در این راستا آماده هستیم تا همکاری‌ها و حمایت‌های لازم را به انجام برسانیم.
وی راه‌اندازی دانشکده انرژی‌های نو در استان را با توجه به وجود ظرفیت‌های استان از جمله انرژی باد و خورشید مطلوب دانست.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی در روزهای زیادی از سال را از نعمت خورشید برخوردار است و این در حالی است که وجود انرژی باد نیز در این استان از دیگر مواردی است که وجود دانشکده انرژی‌های نو را ضروری می‌سازد.
رشید خراسان جنوبی را دارای معادن غنی به ویژه در جنوب استان دانست و ادامه داد: راه‌اندازی دانشکده معدن در استان نیز با توجه به ظرفیت‌های استان بسیار خوب و لازم است.
وی وجود 450 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان را فرصتی مناسب برای توسعه علمی و دانشگاهی استان دانست و افزود: بنا داریم تا با شرایطی در رشته‌های مختلف تحصیلی از افغانستان دانشجو بپذیریم.
استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این دانشکده‌ها می‌توان با ارائه کمک‌های فنی و مهندسی به افغانستان، به توسعه استان در بخش علمی کمک زیادی کرد.
رشید ظرفیت دانشگاهی استان را بسیار خوب دانست و افزود: آماده هستیم تا با حل مشکلات موجود هر کمک و حمایتی که در زمینه توسعه دانشگاهی مورد نیاز باشد را ارائه دهیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول