اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در محمودآباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ روز وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان محمودآباد با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار مازندران و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود.

همایش وحدت حوزه و دانشگاه در محمودآباد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه این شهرستان با هدف برپایی همایش گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد برگزاری برنامه‌های روز وحدت حوزه و دانشگاه را از مهم‌ترین برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی دانست.
حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی ابراز داشت: با توجه به دسیسه‌های دشمنان در حال حاضر، نزدیک کردن دو نهاد مقدس حوزه و دانشگاه در ابعاد علمی می‌تواند انقلاب اسلامی را بیمه کند و این وظیفه همه دستگاه‌ها، نهادها و مسئولان است.
امام جمعه محمودآباد حوزه و دانشگاه را دو بال یک پرنده دانست که هر کدام به تنهایی قادر به حرکت نیستند و لازم است، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با هم تعامل داشته باشند.
وی ادامه داد: موتور محرکه دانشگاه‌ها نیز بدون استفاده از ظرفیت‌های علمی، اخلاقی و معنوی حوزه‌ها بی‌حرکت است.
در ادامه فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد انقلاب اسلامی ایران را نشأت گرفته از قیام سالار شهیدان دانست و گفت: با همین تفکر عاشورایی بود که توانسته‌ایم این چنین در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی کنیم.
جواد واحدی خاطر نشان کرد: موجی از وحشت که هم‌اکنون در ظالمان، حامیان صهیونیسم و حکومت‌های دست نشانده استکبار ایجاد شده است، ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد.
حمیدرضا کوزه‌گر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی محمودآباد نیز در این جلسه بیان داشت: نزدیک کردن دو تفکر حوزوی و دانشگاهی می‌تواند انقلاب و نظام را در مقابل هجمه‌های فکری و فرهنگی بیگانگان بیمه کند و این می‌تواند از وظایف اصلی مسئولان فرهنگی کشور باشد.
به گزارش فارس؛ از مصوبات این جلسه می‌توان به برگزاری همایش بزرگ وحدت حوزه و دانشگاه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و برخی از مدیران استانی مرتبط با این همایش در شهرستان باهمکاری دانشگاه‌ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و همچنین برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی ویژه دانشجویان، تهیه و توزیع بروشور زندگینامه و تصاویر شهیدان مطهری و مفتح در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌ها اشاره کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول