اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد شیرگاه خبر داد:

راه‌اندازی مشاوره خانواده در دانشگاه آزاد شیرگاه

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیرگاه گفت: مشاوره خانواده در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی مشاوره خانواده در دانشگاه آزاد شیرگاه
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علی خادمی صبح امروز در جلسه فرهنگی این دانشگاه با بیان اینکه استحکام خانواده‌ها افزایش امنیت اجتماعی و فرهنگی جامعه را به دنبال دارد، اظهار داشت: موفقیت خانواده را باید از طریق آموزه‌های دینی و قرآنی با استفاده از دستاوردهای علمی به دست آورد.
مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیرگاه خانواده را مهم‌ترین واحد اجتماعی توصیف کرد و گفت: شخصیت دینی، پویا و موفقیت فرزندان و یا بزهکاری آنان، تا حدود زیادی به نوع تربیت در خانواده‌ها بستگی دارد.
وی خاطر‌نشان کرد: راه‌های تقویت عواطف و افزایش محبت در خانواده‌ها که نقش موثری در استحکام آن دارد باید توسط مسئولان جامعه مورد توجه قرار گیرد.
خادمی به ابعاد فعالیت‌های دانشگاه آزاد اشاره و گفت: حضور دانشجویان با سلایق و شخصیت‌های مختلف در دانشگاه‌ها باید با نگاهی آینده‌نگرانه و دین‌مدارانه مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد.
وی راه‌اندازی مشاوره خانواده در این واحد علمی را گامی برای ارتقای آموزه‌ها و رفتارهای به هنجار دینی در خانواده‌ها توصیف کرد و گفت: مشاوران خانواده دانشگاه آزاد واحد شیرگاه از اساتید متبحر و مجرب هستند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول