اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه دولتی کازرون خبر داد:

ارتقای مجتمع آموزش عالی کازرون به دانشگاه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه دولتی کازرون از ارتقای مجتمع آموزش عالی این شهر به دانشگاه خبر داد.

ارتقای مجتمع آموزش عالی کازرون به دانشگاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، فرهاد خرمایی چهارشنبه‌شب در یک نشست خبری از موافقت شورای گسترش آموزش عالی با ارتقای قطعی مجتمع آموزش عالی کازرون به دانشگاه کازرون خبر داد و اظهار داشت: بحث اصلی ارتقای این مجتمع به دانشگاه به سال 86 برمی‌گردد که در پی سفر هیئت دولت به استان فارس مصوب شد تا این مرکز از دانشگاه شیراز مستقل شود و تا سطح دانشگاه ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه برای ارتقای مجتمع آموزش عالی کازرون باید زمینه‌های آموزشی، عمرانی، دانشجویی و فرهنگی از لحاظ کمی و کیفی رشد پیدا می‌کرد ادامه داد: این تغییرات نیازمند زمان بود که با همکاری مسئولان شهرستان کازرون این امر مهم محقق شد.
رئیس دانشگاه دولتی کازرون احداث سه دانشکده دارای سه رشته علمی به طور جداگانه، داشتن حداقل 42 عضو هیئت علمی و برخورداری دانشگاه از فضای مناسب ساختمانی را از جمله شرایط ارتقای مجتمع آموزش عالی کازرون به دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: رشته‌های این دانشگاه در چند سال اخیر به 12 رشته رسیده است و در آینده به 15 رشته افزایش می‌یابد.
خرمایی با اشاره به موفقیت‌های مجتمع آموزش عالی کازرون اضافه کرد: در دو سال اخیر آمار قبولی دانشجویان کاردانی برق این دانشگاه در آزمون کارشناسی ناپیوسته 95 درصد بوده است.
وی بیان داشت: آمار قبولی دانشجویان کارشناسی فیزیک و ادبیات فارسی مجتمع آموزش عالی کازرون در آزمون تحصیلات تکمیلی 40 درصد بوده است.
رئیس شورای فرهنگی دانشگاه دولتی کازرون خاطرنشان کرد: این دانشگاه به لحاظ تعداد فعالیت‌های فرهنگی جزو دانشگاه‌های برتر کشور شناخته شده است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول