اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری؛

70 پژوهشگر دانشگاه اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: 70 نفر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه‌ اصفهان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف تجلیل شدند.

70 پژوهشگر دانشگاه اصفهان مورد تجلیل قرار گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه گذشته مراسم تجلیل از 70 نفر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه اصفهان در سالن همایش‌های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد.
در این همایش اعضای هیئت‌رئیسه، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان حضور داشتند.
دانشگاه اصفهان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های فعال در راستای موضوعات و فعالیت‌های پژوهشی در سطح کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر این دانشگاه در زمینه ارتقای کمیت و کیفیت پژوهش و محور‌های آن حرکت می‌کند.
شامگاه گذشته از 70 نفر از پژوهشگران برگزیده دانشگاه‌ اصفهان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مختلف تجلیل شدند.
تجلیل از این افراد در این مراسم با حضور برخی از مسئولان استانی و سعید سهراب‌پور قائم مقام رئیس بنیاد ملی نخبگان صورت گرفت.
تمامی این افراد به حمایت و اجرای بستری مناسب برای اجرای طرح‌های پژوهشی خود نیاز دارند و اساتید و دانشجویان دانشگاه اصفهان از برترین افراد در راستای فعالیت‌های پژوهشی هستند.
تولید علم در قلب اصفهان می‌تپد و دانشجویان دانشگاه اصفهان موضوعات پژوهشی را به صورت بنیادی و کاربردی دنبال می‌کنند.
پژوهشگران برگزیده این دانشگاه از دانشجویان رشته‌های الهیات، تاریخ، علوم اجتماعی، فلسفه و کلام اسلامی، جغرافیا و زیر شاخه‌های آن، تربیت بدنی، زبان انگلیسی، زبان عربی، آمار، ریاضی، زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، اقتصاد، حسابداری، حقوق، علوم سیاسی و دیگر رشته‌های تحصیلی هستند.
به گزارش فارس، در این مراسم از پایان‌نامه‌های برتر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حوزه علوم پایه، حوزه علوم انسانی و حوزه فنی و مهندسی نیز تجلیل شد.
مجله مطالعات و پژوهش‌های منطقه‌ای، جغرافیا و برنامه‌ریزی محیطی، جامعه‌شناسی کاربردی، پژوهش‌های چینه‌نگاری و رسوب‌شناسی و مجله زیست‌شناسی علوم گیاهی به عنوان مجلات برتر دانشگاه اصفهان در سال جاری معرفی شدند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول