اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای زنجان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی شهروند الکترونیک در خدابنده

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: همه بهورزان شاغل در شبکه‌های بهداشت شهرستان خدابنده دوره آموزشی شهروند الکترونیک را فرا می‌گیرند.

برگزاری دوره آموزشی شهروند الکترونیک در خدابنده
قاسم صیادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همه بهورزان شاغل در شبکه‌های بهداشت شهرستان خدابنده دوره آموزشی شهروند الکترونیک را فرا می‌گیرند.
وی افزود: در راستای توانمند سازی نیروی انسانی شاغل‌ این مرکز با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدابنده اقدام به برگزاری دوره آموزشی شهروند الکترونیک به بهورزان شاغل در شبکه‌های بهداشت شهرستان کرده است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان یادآور شد: تعداد 200 نفر از خواهران و برادران بهورز شاغل در خانه‌های بهداشت شهرستان از این دوره‌های آموزشی بهره‌مند می‌شوند و پس از پایان دوره و انجام آزمون کتبی و عملی به قبول شدگان این دوره گواهینامه بین‌المللی مهارت اعطا می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: 944 نفر از نانوایان استان زنجان تا پایان آبان ماه سال جاری در قالب پنج حرفه کارگری در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، آموزش‌های عملی و تئوری خود را طی کردند.
صیادی ادامه داد: از بین مراکز آموزشی که به آموزش نانوایی می‌پردازند‌، رتبه نخست در تعداد نفرات آموزش دیده در سطح استان را مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مفتح زنجان با 643 نفر و حدود 63 درصد به خود اختصاص داده است.
وی افزود: بیشترین تعداد شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی، دوره پیش کار واحد‌های تولید نان با 717 نفر و دوره خمیر‌گیر و چانه‌گیر تافتون با چهار نفر کمترین تعداد شرکت کننده را تشکیل می‌دهند.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد‌: تعداد نفرات تعهد شده برای آموزش‌های ویژه نانوایان مطابق با تفاهم‌نامه منعقده با شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14، 840 نفر است.
وی تصریح کرد: این آموزش‌ها در بازه زمانی یک ساله با در نظر گرفتن میزان آموزش‌ها،  حدود 20 درصد از میزان تعهد شده بیشتر است.
صیادی گفت: با توجه به مهلت باقی مانده از مدت تفاهم‌نامه شاهد افزایش این تعداد هستیم.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول