اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای آموزش‌های شهروندی در سطح مدارس ری صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه عدم توجه شهروندان به تفکیک پسماند در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: در راستای آموزش‌های شهروندی در سطح مدارس ری کارگاه عدم توجه شهروندان به تفکیک پسماند در جنوب تهران برگزار شد.

برگزاری کارگاه عدم توجه شهروندان به تفکیک پسماند در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش کارگاه آموزش اصول بازیافت مواد و عدم توجه شهروندان به تفکیک پسماندها به ‌منظور نهادینه کردن جداسازی پسماند در سطح مدارس منطقه 20 برگزار شد.
به همت واحد آموزش و مشارکت‌های اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه 6 و با همکاری اداره بازیافت منطقه 20 کارگاه آموزشی عدم توجه شهروندان به تفکیک پسماند با حضور تعداد 60 نفر از اولیاء دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی سعادت برگزار شد.
در این کارگاه با حضور کارشناس بازیافت در ارتباط با فرآیند تفکیک زباله‌ها در حفظ محیط زیست، اهمیت استفاده از کیسه‌های ویژه جداسازی پسماندها توضیحاتی بیان شد و همچنین کیسه‌های نایلونی ویژه جمع‌آوری پسماندها، بروشور اطلاع‌رسانی بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.
در همین راستا کارگاه دیگری با حضور 40 نفر ازدانش‌آموزان این مدرسه برگزار شد و ضمن اطلاع‌رسانی در ارتباط با اهمیت بازیافت مواد و جداسازی پسماندها سئوالاتی برای شرکت‌کنندگان مطرح و به پاسخ‌‌های صحیح جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول