اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 تبریز:

شهروندان قبل از انتقال سند مالکیت از شهرداری استعلام کنند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 2تبریز گفت: خریداران مسکن به هنگام خرید و فروش ملک به خصوص در زمان انتقال سند مالکیّت از شهرداری‌ها و دفاتر ثبتی برای عدم خلافی ساختمان استعلام کنند.

شهروندان قبل از انتقال سند مالکیت از شهرداری استعلام کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد آقامحمدی‌ افزود: با توجّه به تبصره هشت ذیل ماده 100 قانون شهرداری‌ها، ساختمان‌هایی که دارای گواهی پایان کار و یا عدم خلافی در سنوات گذشته هستند توسط دفاتر اسناد رسمی نقل و انتقال و تنظیم سند بدون گواهی معامله شهرداری انجام می‌شوند.
‌وی تصریح کرد: به علت عدم رسیدگی به تخلفات احتمالی انجام شده بعد از گواهی‌های مذکور شهروندان در مراجعات بعدی با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.
شهردار منطقه 2 در ادامه عدم تسویه حساب کامل مالک، تخلّفات ساختمانی و در مواقعی داشتن پرونده ماده 100 مالک قبلی را از جمله مشکلات این امر ذکر کرد.
آقامحمدی گفت: برای رفع این مشکل خریداران قبل از هرگونه اقدام به نقل و انتقال سند باید با مراجعه به شهرداری نسبت به دریافت گواهی به تاریخ روز اقدام کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول