حمیدرضا قلیچخانی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از ثبت یک هزار و 560 پیام شهروندی در سامانه 1888 از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه خبر داد و گفت: نظافت شهری بیشترین درخواست شهروندان منطقه 20 بوده است.
مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 گفت: طی این مدت در مجموع یک هزار و 221 پیام در قالب انتقاد، 252 پیام در قالب تقدیر و تشکر و 87 پیام در قالب شکایت و یک پیام راهنمائی و ارشاد از سوی شهروندان منطقه در این سامانه ثبت شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین پیامهای ثبت شده در این سامانه به تربیت با فراوانی 18 درصد مربوط به ناحیه 4 و 16 درصد مربوط به ناحیه 5 است، افزود: نظافت شهری با فراوانی 22 درصد، عملکرد رانندگان حمل و نقل عمومی با 6 درصد و لکهگیری آسفالت با 4.5 درصد اهم موضوعات پیامهای شهروندان را به خود اختصاص داده است.
قلیچ خانی ادامه داد: از کل پیامهای ثبت شده 91 درصد به نتیجه نهایی رسیده و 9 درصد آن در دست اقدام است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از میان اقشار مختلف شهروندان از جمله روحانیون، فرهنگیان، پزشکان و کارشناسان و ... بهعنوان ناظران افتخاری برون سازمانی با سامانه 1888 شهرداری منطقه 20 همکاری میکنند، عنوان کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری تعداد 280 ناظر افتخاری جذب سامانه 1888 این منطقه شدهاند
یر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه 20 با اشاره به بهره گیری این سامانه از ابزارهای نوین ارتباطی، تلفن چهاررقمی 1888، صندوق دریافت انتقادات و پیشنهادات مستقر در منطقه، نمابر 55167171، پست الکترونیکی www.tehran.ir/1888 و ارتباط مستقیم روزهای دوشنبه در مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران را از جمله ابزار های ارتباطی این سامانه ذکر کرد.
انتهای پیام/ح20
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.