اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس‌جمهور:

سالن چند منظوره ورزشی بانوان دهدشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی رئیس‌جمهور، سالن چند منظوره ورزشی بانوان دهدشت افتتاح شد.

سالن چند منظوره ورزشی بانوان دهدشت افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، لطف‌الله فروزنده صبح امروز در آیین افتتاحیه این سالن اظهار داشت: خدمت به مردم این شهرستان توفیقی بزرگ بوده چرا که ولایتمداری آن‌ها زبانزد عام خاص است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری افزود: طبق آمار به‌دست آماده مصوبات این شهرستان خوب پی‌گیری شده و از کل مصوبات سه سفر قبلی تنها حدود 9 درصد یا اجرایی نشدند یا روند کندی دارند که در جلسه شورای اداری و جلسه هیئت وزیران مشکلات و موانع بر سر راه این پروژه‌ها برداشته خواهد شد تا هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند.
فروزنده افزود: با توجه به اینکه بیشتر جمعیت این استان را جوانان تشکیل می‌دهند باید شرایط طوری مهیا شده تا زمینه رشد مادی و معنوی جوانان ایجاد شود.
در ادامه رئیس اداره تربیت بدنی کهگیلویه اظهار داشت: سرانه ورزش کهگیلویه قبل از دولت نهم برای هر نفر 13 سانتیمتر بود که با همت و تلاش مضاعف دولت عدالت محور این سرانه برای هر نفر به 70 سانتیمتر رسید.
علی برومند افزود: این سالن با زیر بنای هزار و 380 مترمربع و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 800 میلیون تومان در سال 88 از محل اعتبارات استانی کلنگ زنی شد.
برومند افزود: ورزشگاه هزار و 200 نفری دهدشت به علت اینکه هنوز تامین اعتبار نشده راکد مانده و این در حالی است که چهار ورزشگاه مشابه دیگر در سایر شهرستان‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند.
برومند با اشاره به مشکلات اساسی ورزشکاران دهدشت افزود: اساسی‌ترین مشکل ورزشکاران دهدشت نبود خوابگاه بوده که این شهرستان به خوابگاهی 200 نفره نیاز دارد.
وی به پروژه‌های نیمه تمام کارخانه سیمان و پتروشیمی دهدشت اشاره کرد و افزود: موانع و مشکلات بر سر راه این پروژه‌ها بررسی و گزارش آن‌ها به اطلاع رئیس جمهور رسانده می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول