اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زیراب:

توجیه ساخت سالن ورزشی زیراب مازندران ابهام دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با تاکید بر استفاده از همه توانمندی‌های این شهر برای توسعه گفت: توجیه ساخت سالن نیمه‌تمام ورزشی شهر زیراب با ابهام مواجه شده است.

توجیه ساخت سالن ورزشی زیراب مازندران ابهام دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه نرگس کمالی شامگاه شنبه در بازدید از سالن نیمه کاره چندمنظوره شهر زیراب با تاکید بر این مطلب که از اعتبارات و تسهیلات اختصاص یافته به شهرستان باید به نحو شایسته‌ای استفاده کرد، از مدیریت ضعیف بهره‌گیری از سالن چندمنظوره ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور در زیراب انتقاد کرد.
عضو شورای عالی استان‌های کشور خاطرنشان کرد: برای ساخت این سالن ورزشی بیش از سه میلیارد ریال هزینه شده است، ولی به دلیل رانشی بودن زمین، نیاز به بودجه جدید داریم.
رئیس شورای اسلامی شهر زیراب با بیان این مطلب که بهتر بود مبلغی از اعتبار این طرح، برای خرید زمین مناسب اختصاص می‌یافت، گفت: زمین اختصاص یافته برای این طرح در حاشیه شهر قرار دارد و برای ساخت سالن ورزشی، نامناسب بوده است.
کمالی بر موافقت استانی با اختصاص حدود 500 میلیون ریال برای ساخت سد برای جلوگیری از رانش زمین اطراف سالن در گذشته خبر داد و گفت: جنگلی بودن و نفوذ گسترده آب در زمین این سالن نیمه‌تمام، توجیه آن را با ابهام مواجه کرده است.
عضو شورای اسلامی عالی استان‌های کشور از غیرکارشناسی بودن احداث این طرح در مکان مورد نظر توسط تربیت بدنی در دولت نهم خبر داد و اذعان داشت: اختصاص اعتبار برای این طرح در مکان مورد نظر، سرمایه‌گذاری بر روی بستر سست و لرزان است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول