اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

سالن ورزشی هزار نفری در شهرستان محلات ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات از ساخت سالن یک هزار نفری در این شهر با موافقت وزیر ورزش خبر داد.

سالن ورزشی هزار نفری در شهرستان محلات ساخته می‌شود
مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده از سوی نماینده مردم شهرستان در مجلس با وزیر ورزش اعتبار مورد نیاز برای ساخت سالن یک هزار نفری در این شهرستان تامین شد که به محض ابلاغ اعتبار عملیات ساخت این سالن آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین در توافقات به عمل آمده 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی روستای نخجیروان تامین شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات گفت: 50 میلیون تومان اعتبار نیز به منظور تعمیرات و نگهداری مجموعه ورزشی تختی محلات اختصاص یافته است.
قمری با اشاره به حمایت‌های مالی نماینده مردم در مجلس از هیئت‌های ورزشی گفت: علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس تاکنون 30 میلیون تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی این شهرستان کمک کرده است.
وی ادامه داد: استخر شنای محلات به دلیل کهنه بودن سیستم گرمایشی استخر در ایام سرد سال تعطیل بود که اخیرا با اختصاص ۶ میلیون تومان اعتبار سیستم گرمایشی آن نوسازی شده که از این پس در ایام سرد سال نیز شاهد خدمات‌دهی این استخر به علاقمندان به ورزش شنا خواهیم بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان محلات در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هرچه بهتر مسابقات جام فجر در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان خبر داد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول