اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی دانشگاه آزاد خرم‌آباد خبر داد:

احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی غرب کشور در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی دانشگاه آزاد خرم‌آباد گفت: بزرگ‌ترین سالن ورزشی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ورزشی دانشگاه‌های غرب کشور در دانشگاه آزاد خرم‌آباد احداث می‌شود.

احداث بزرگ‌ترین سالن ورزشی غرب کشور در خرم‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کرمی خرم‌آبادی عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه آزاد خرم‌آباد گفت: در 10 سال گذشته تاکنون 54 هزار متر مربع در مجموع فضا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد ساخته شده است.
وی افزود: در حال حاضر علاوه بر این تعداد 30 هزار متر مربع فضای دیگر در این دانشگاه یا به بهره‌برداری رسیده و یا در حال اجراست.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد خرم‌آباد گفت: با کلید خوردن پروژه‌های جدید شامل ساختمان آمفی‌تئاتر، ساختمان اداری شماره دو و از همه مهم‌تر ساخت سالن ورزشی شماره دو که یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ورزشی غرب کشور است، این رقم را به 54 هزار متر می‌رسانیم، یعنی اگر بتوانیم این پروژه‌ها را ظرف دو سال انجام دهیم به اندازه 10 سال در این دانشگاه ساخت و ساز شده است.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد خرم‌آباد با بیان اینکه باید شهریه‌های دانشجویان در دانشگاه خرج شود، یادآور شد: دو موضوع را سعی می‌کنیم رعایت کنیم، یکی اینکه نگذاریم بودجه‌ای که از شهریه‌های دانشجویان تأمین می‌شود، در جایی دیگر به غیر از این دانشگاه هزینه شود و دیگر این که در حالی که ساخت و ساز می‌کنیم، بحث رفاهی دانشجویان شامل ایجاد فضای سبز و پارکینگ را هم در نظر بگیریم.
لازم به ذکر است، در این جلسه انتقاداتی به کیفیت غذای دانشجویی این دانشگاه وارد و دانشجویان خواستار افزایش کیفیت غذا شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول