اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ورزش و جوانان بردخون:

افتتاح سالن ورزشی شهر بردخون در هاله‌ای از ابهام است

خبرگزاری فارس: مدیر اداره ورزش و جوانان بخش بردخون از توابع شهرستان دیر گفت: با گذشت سال‌ها از شروع عملیات اجرایی سالن ورزشی این بخش، بهره‌برداری و افتتاح از این سالن هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

افتتاح سالن ورزشی شهر بردخون در هاله‌ای از ابهام است
یوسف جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردخون اظهار داشت: این سالن ورزشی سرپوشیده شهر بردخون که عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده است پس از گذشت سه سال تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.
وی تصریح کرد: این سالن با اعتباری معادل 5 میلیارد و 700 میلیون ریال در سال 87 کلنگ‌زنی شد ولی تاکنون تنها 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبار اختصاصی در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.
جعفری ادامه داد: عدم تخصیص کامل اعتبار برای اجرای این طرح موجب شده است پیمانکار از ادامه کار و اتمام پروژه خودداری کند.
وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هفته دولت سال گذشته قول داده بود که سالن ورزشی شهر بردخون در دهه فجر سال 89 به بهره‌برداری برسد ولی با گذشت بیش از یک سال و سه ماه از این گفته، افتتاح این سالن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مدیر اداره ورزش و جوانان بخش بردخون یادآور شد: امیدواریم مسئولان ضرورت راه‌اندازی این سالن برای مردم بخش بردخون به‌ ویژه بانوان که هیچ مکانی برای ورزش ندارند را درک کنند و در آینده نزدیک شاهد فعالیت این مکان ورزشی باشیم.
جعفری گفت: ورزش با ایجاد نشاط و شادابی در جامعه به ویژه در بین قشر جوان از بروز بسیاری از بیماری‌های روانی جلوگیری می‌کند.
وی اضافه کرد: در شهرهای کوچکی نظیر بردخون که از کمترین امکانات و فضاهای تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت برخوردار هستند، ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی به ویژه مجموعه‌های ورزشی چند منظوره در پر کردن بهینه اوقات فراغت جوانان بسیار تاثیرگذار است.
جعفری خاطرنشان کرد: این امر موجب می‌شود وقوع بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یابد.
مدیر اداره ورزش و جوانان بخش بردخون گفت: بانوان به دلیل فضای حاکم بر جامعه برای ورزش و تفریح با محدودیت‌هایی مواجه هستند و ایجاد چنین فضاهایی در هر منطقه‌ای ضروری است.
وی بیان کرد: توسعه فضاهای ورزشی و فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور گسترده بانوان در این فضاها و اماکن موجب افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در این قشر شده که این امر ارتقای نشاط و شادابی خانواده و جامعه را نیز به دنبال دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول