اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گناوه خبر داد:

کشف بیش از 2 هزار بطری مشروبات الکلی در گناوه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه گناوه گفت: به همت سربازان گنام امام زمان (عج) بیش از 2 هزار بطری مشروبات الکلی در گناوه کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 2 هزار بطری مشروبات الکلی در گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن خرم آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) و پس از تعقیب و گریز نیروهای اطلاعاتی بسیج سپاه شهرستان گناوه، بیش از 2 هزار بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
خرم آبادی تصریح کرد: در این عملیات سربازان گمنام ولایت موفق شدند علاوه بر کشف موارد یاد شده دو دستگاه موتورسیکلت و تعدادی لوازم سرقتی موتورسیکلت، به همراه یک دستگاه ماشین پراید را کشف و ضبط کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این عملیات سه نفر متهم دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.
وی از اعزام 470 نفر از دانش آموزان شهرستان گناوه به مناطق جنوب غرب کشور خبر داد و اضافه کرد: دانش آموزان مقطع دوم متوسطه شهرستان گناوه، برای گذراندن درس آمادگی دفاعی خود به مناطق جنوب غرب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه گناوه اظهار داشت: این اردو به منظور گذراندن، قسمت عملی درس آمادگی دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.
خرم آبادی تصریح کرد: در این اردو که تحت عنوان اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان دوم متوسطه برگزار می‌شود تعداد 470 نفر از دانش آموزان دبیرستان‌های شهرستان با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و بسیج دانش آموزی از مناطق بازمانده و مکان‌های عملیات جنگ تحمیلی و همچنین یادمان‌های شهدا دیدار به عمل می‌آورند.
وی یادآور شد: این گروه از دانش آموزان به همراه تعداد 10 اتوبوس از مناطق جنوب غرب از جمله خرمشهر، آبادان، مارد، هویزه، تنگه چزابه، سوسنگرد، دهلاویه و همچنین یادمان های شهدا دیدار به عمل می‌آورند.
فرمانده سپاه گناوه خاطرنشان کرد: در این اردو از تعداد 25 نفر مربی و همچنین تعدادی از برادران راوی استفاده می‌کنیم و دانش آموزان از کلاس‌های آموزشی متعددی در طول سه روز بهره می‌برند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول