اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری هندیجان خبر داد:

کشف 700 قوطی مشروبات الکلی در هندیجان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان هندیجان از کشف 700 قوطی مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.

کشف 700 قوطی مشروبات الکلی در هندیجان
 سید محمود هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: در جریان دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی این محموله کشف و قاچاقچیان نیز تحویل مراجع قضایی داده‌شدند.
وی ادامه اد: این کشفیات شامل 700 قوطی مشروبات الکلی، 12 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز و 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق می‌باشد.
رئیس دادگستری هندیجان تصریح کرد: نیروی انتظامی و هم‌چنین نیروی دریابانی انتظامی در آب‌های خلیج‌فارس با توجه به شرایط مرزی که از حساسیت خاصی برخوردار است با تلاش شبانه‌روزی قصد ایجاد فضایی آرام و امن را دارند.
هاشمی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در آبان ماه سال جاری افراد مجرم دستگیر شدند.
وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف نظارتی، امنیتی و انتظامی اضافه کرد: برقراری امنیت و آرامش در جامعه اولویت اول و اصلی ما در این حوزه است.
رئیس دادگستری هندیجان همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
هاشمی تصریح کرد: امنیت بر اساس قانون استوار است و هر کس بخواهد به هر نحوی به قانون بی‌احترامی کند طبق قوانین قضایی با او برخورد می‌شود.
وی همچنین از دستگیری یک سارق موتور سیکلت در هندیجان خبر داد و گفت: این سارق تاکنون تنها به سرقت هفت فقره موتورسیکلت اعتراف کرده و هم‌چنان در حال بازجویی است.
رئیس دادگستری هندیجان اظهار داشت: در این شهرستان نیز طرح مبارزه با جرایم و باندهای مختلف ضد اخلاقی و اجتماعی با شدت بیشتری دنبال می‌شود.
وی در پایان هدف از اجرای این طرح‌ها را برقراری امنیت پایدار اجتماعی دانست و گفت: امیدواریم با هوشیاری مردم و تعامل هرچه بیشتر نیروهای انتظامی دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول