اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب آبادان خبر داد:

دستگیری اعضای باند فروش مشروبات الکلی در آبادان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب آبادان از دستگیری دو نوجوان آبادانی به اتهام فروش مشروبات الکلی خبر داد.

دستگیری اعضای باند فروش مشروبات الکلی در آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، اصغر مهرنیا اظهار داشت: گزارشی از پلیس امنیت اخلاقی منطقه انتظامی آبادان مبنی بر فعالیت دو نوجوان در زمینه قاچاق و فروش مشروبات الکلی در یکی از پارک‌های شهر دریافت کردیم که بلافاصله بعد از دریافت گزارش دستور قضایی را صادر و هماهنگی‌های لازم برای شناسایی و دستگیری آنها انجام دادیم.
وی افزود: این دو نوجوان در ساعات پایانی روز دستگیر و تعداد 258 بطری حاوی مشروبات الکلی از آنها کشف و ضبط شد.
دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: پس از صدور قرار بازداشت برای این دو نوجوان، در اختیار دایره اطلاعات منطقه انتظامی آبادان قرار گرفتند.
مهرنیا با ابراز تأسف از بروز چنین جرایمی در میان نوجوانان بیان کرد: این جرایم و تخلفات را افرادی مرتکب می‌شوند که باید آنها را در پشت میزهای مدرسه و در حال تحصیل و کسب علم ببینیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان تصریح کرد: بروز این جرایم و بزهکاری‌ها در نوجوانان و جوانان نشان‌دهنده فقدان زیرساخت‌های مناسب فرهنگی و عدم توجه کافی به اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه از سوی برخی مسئولان است.
وی ادامه داد: در برخی خانواده‌ها نبود یک منبع درآمد مناسب برای گذران امور زندگی و همچنین فقر فرهنگی در طبقات پایین اجتماع از جمله دلایلی است که جوانان در این خانواده‌ها به ارتکاب جرائم و امرار معاش از راه‌های غیرقانونی و غیراخلاقی روی می‌آورند.
مهرنیا با بیان اینکه راه پیش‌گیری از وقوع چنین تخلفاتی در سنین پایین برنامه‌ریزی‌های فرهنگی است، گفت: امیدواریم مسئولان کشور بیش از پیش به امور فرهنگی رسیدگی کرده و در زمینه آموزش نیروهای جوان که آینده‌سازان این مملکت هستند تلاش بیشتری از خود نشان دهند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول