اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات گیلان خبر داد:

کشف 581 بطری مشروبات الکلی در گمرک آستارا

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات گیلان از کشف 581 بطری مشروبات الکلی در گمرک آستارا خبر داد.

کشف 581 بطری مشروبات الکلی در گمرک آستارا
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، محمد بهبودآهنی بعد از ظهر امروز در جلسه گمرکات استان گزارشی از نظارت دقیق بر گمرکات گیلان به ویژه گمرک آستارا را ارائه داد.
وی اظهار داشت: روز گذشته با هوشیاری کارکنان اداره کل گمرک آستارا تعداد 581 بطری انواع مشروبات الکلی از یک دستگاه کامیون بونکر ویژه حمل سیمان کشف شد.
ناظر گمرکات گیلان در تشریح چگونگی کشف مشروبات اذعان داشت: کارکنان حراست اداره کل گمرک آستارا در بازرسی از کامیون‌های ورودی از کشور آذربایجان تعداد 581 بطری انواع مشروبات الکلی را که به طرز ماهرانه‌ای در کامیون جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
بهبودآهنی ارزش این مقدار مشروبات الکلی کشف شده را 615 میلیون و 350 هزار ریال عنوان کرد و افزود: پرونده این کشفیات برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: گمرک آستارا به عنوان مرزبان اقتصادی همواره سعی کرده است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و استفاده بهینه از تجارب و تخصص کارکنان به وظایف قانونی خود عمل کند.
ناظرگمرکات گیلان اضافه کرد: گمرک آستارا با بهره‌گیری از دستگاه ایکس‌ری کامیونی و نیز یک قلاده سگ موادیاب و برقراری دوره‌های آموزش در زمینه مبارزه با قاچاق و تخلفات گمرکی به وظایف قانونی خود در پیشبرد برنامه‌های اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران و اجرای دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی از طرف گمرک ایران عمل می‌کند.
وی توانمندسازی کارکنان گمرک و ارتقای و گسترش تجهیزات گمرک مرزی به وسایل کنترلی پیشرفته و روزآمد دنیا می‌تواند نقش به‌سزایی در پیشبرد اهداف راهبردی تعیین شده و کاهش پدیده قاچاق داشته باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول