اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد:

دستگیری اعضای باند توزیع مشروبات الکلی در آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان گفت: با درایت و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی باند 9 نفره تهیه و توزیع مشروبات الکلی در آبادان منهدم و اعضای این باند دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند توزیع مشروبات الکلی در آبادان
احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: باتوجه به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برخورد با متخلفان با شدت بیشتری در حال انجام است.
وی ادامه داد: با درایت و هوشیاری پرسنل نیروی انتظامی باند بزرگ و 9 نفره تهیه و توزیع مشروبات الکلی در آبادان دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده شدند.
فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از این باند، افزود: در راستای انهدام این باند 2 هزار و 700 قوطی مشروبات الکلی از این باند کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: همچنین از این باند توزیع مشروبات الکلی یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز کشف و به مقامات قضایی تحویل داده شد.
چنداز با اشاره به اقدامات اخیر نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت اجتماعی و ناامن کردن فضا برای سارقان  تصریح کرد: براساس تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی 13 سارق در آبادان شناسایی شدند.
وی گفت: در همین راستا 300 میلیون ریال اموال مسروقه در از این 13 سارق کشف و ضبط شد و سارقان نیز به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه همه تلاش نیروی انتظامی آبادان در راستای ایجاد امینت و آرامش شهروندان است، اضافه کرد: از شهروندان می‌خواهیم با احتیاط و دقت هر چه بیشتر از وسایل شخصی خود چه در منزل و چه در خیابان مراقبت کنند و در صورت نیاز با شماره 110 پلیس تماس حاصل کنند.
وی گفت: نیروی انتظامی آبادان در اجرای قانون از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با مجرمان بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد کرد.
چنداز خاطرنشان کرد: در واقع تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی یکی از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم آبادان است و به‌زودی این طرح به شکل جدی تشدید خواهد شد.
وی افزود: همکاری خانواده‌ها در راستای اجرای مطلوب این طرح بسیار تأثیرگذار خواهد بود و معتقدیم که امنیت پایدار با مشارکت و حضور مردم محقق می‌شود و در این راستا امیدواریم مردم همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.
فرمانده انتظامی آبادانگفت: درصدد هستیم با برنامه‌ریزی مدون و جامع این طرح را به‌نحو مطلوبی در سطح شهرستان آبادان اجرایی کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول