اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بزرگراه پیامبر اعظم؛

خودرو حامل 1000 قوطی مشروبات الکلی آتش گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق گفت: خودروی حامل یک هزار قوطی مشروبات الکلی قاچاق در بزرگراه پیامبر اعظم در اثر سرعت زیاد واژگون شده و مورد حریق واقع شد.

خودرو حامل  1000 قوطی مشروبات الکلی آتش گرفت
هاشم شعفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاراویماق اظهار داشت: برابر تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی سمند در بزرگراه پیامبراعظم مورد حریق واقع شده و در حال سوختن است بلافاصله عوامل پاسگاه "شادیانفر" و یگان امداد شهرستان به محل اعزام شدند.
وی افزود: عوامل انتظامی در محل مشاهده کردند که خودرو اعلامی که حامل بار مشروبات الکلی خارجی بوده در اثر سرعت زیاد واژگون و مورد طعمه حریق واقع شده است که آتش‌سوزی با تلاش آتش‌نشانان و نیرو های امداد 115 جاده‌ای مهار شده و خودرو به پارکینگ انتقال یافت.
شعفی تصریح کرد: در بازرسی خودرو تعداد یک هزار و 73 قوطی انواع مشروبات الکلی خارجی کشف و ضبط و طی تحقیقات انجام یافته از ناظران آتش‌سوزی، مشخص شد راننده خودرو پس از واژگونی از خودرو خارج و از محل متواری و بلافاصله خودرو آتش گرفته بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول